דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של טראמפ?

מה שמה של בתו של טראמפ?

מה שמה של בתו של טראמפ?

מי זאת איוונקה טראמפ?

איוונקה טראמפ היא בתו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד טראמפ. היא אשת עסקים, מעצבת אופנה, סופרת ואישת ריאליטי לשעבר. איוונקה היא הבכורה מבין חמשת ילדיו של טראמפ והייתה יועצת מרכזית לאביה מאז בחירתו ב-2016.

חייה המוקדמים והחינוך של איוונקה

איוונקה נולדה בניו יורק בשנת 1981 לדונלד ואיוונה טראמפ. היא למדה בבית הספר צ'אפין במנהטן ולאחר מכן עברה לאולם Choate Rosemary בקונטיקט. לאחר שסיימה את לימודיה בצ'ואטה, איוונקה למדה באוניברסיטת ג'ורג'טאון במשך שנתיים לפני שעברה לבית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה, שם סיימה תואר בכלכלה ב-2004.

הקריירה של איוונקה

לאחר שסיימה את לימודיה בקולג', עברה איוונקה לניו יורק והחלה לעבוד בחברת הנדל"ן והפיתוח של אביה, ארגון טראמפ. היא עלתה במהירות בסולם הדרגות ובסופו של דבר הפכה לסגנית נשיא בכיר לפיתוח ורכישות. בנוסף לעבודתה עם ארגון טראמפ, איוונקה פעלה גם במספר מיזמים עסקיים אחרים. היא השיקה קו אופנה משלה, איוונקה טראמפ, וכתבה שני ספרים. היא גם הופיעה כשופטת בתוכנית הריאליטי של אביה, The Apprentice.

החיים האישיים של איוונקה

איוונקה נשואה לג'ארד קושנר, יזם נדל"ן ויועץ בכיר לאביה. לזוג שלושה ילדים משותפים.

מה שמה של איוונקה טראמפ?

שמה המלא של איוונקה טראמפ הוא איוונקה מארי טראמפ. לפעמים היא מכונה בכינוי שלה, "איוונקה".

שאלות ותשובות

מה השווי הנקי של איוונקה טראמפ?

שוויה הנקי של איוונקה טראמפ מוערך בכ-300 מיליון דולר.

האם לאיוונקה טראמפ יש אחים?

כן, לאיוונקה יש ארבעה אחים: דונלד ג'וניור, אריק, טיפאני וברון.

מה תפקידה של איוונקה טראמפ בממשל טראמפ?

איוונקה היא יועצת בכירה לאביה, הנשיא דונלד טראמפ. היא הייתה מעורבת במספר יוזמות, כולל פיתוח כוח אדם, העצמה כלכלית ויזמות נשים.

סיכום

איוונקה טראמפ היא בתו של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד טראמפ. היא אשת עסקים, מעצבת אופנה, סופרת ואישת ריאליטי לשעבר. איוונקה היא הבכורה מבין חמשת ילדיו של טראמפ והייתה יועצת מרכזית לאביה מאז בחירתו בשנת 2016. היא הלכה על מספר מיזמים עסקיים, כולל קו אופנה משלה ושני ספרים. איוונקה נשואה לג'ארד קושנר ולזוג יש שלושה ילדים משותפים. שמה המלא הוא איוונקה מארי טראמפ והשווי הנקי שלה מוערך בכ-300 מיליון דולר. איוונקה היא יועצת בכירה לאביה והייתה מעורבת במספר יוזמות, כולל פיתוח כוח אדם, העצמה כלכלית ויזמות נשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן