דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של טראמפ?

מה שמה של אשתו של טראמפ?

מה שמה של אשתו של טראמפ?

מי זאת מלניה טראמפ?

מלניה טראמפ היא הגברת הראשונה הנוכחית של ארצות הברית. היא אשתו השלישית של הנשיא דונלד טראמפ, ואם בנם, ברון טראמפ. מלניה נולדה בסלובניה ב-1970, ועברה לארצות הברית ב-1996. היא דוגמנית ואשת עסקים לשעבר, והיא הגברת הראשונה של ארצות הברית שנולדה בחו"ל מאז לואיזה אדמס ב-1825.

חיים מוקדמים וקריירה

מלניה נולדה בשם מלניה קנבס בנובו מסטו, סלובניה, בשנת 1970. היא גדלה בבית צנוע עם הוריה, ויקטור ואמלייה קנבס, ואחותה אינס. מלניה למדה באוניברסיטת לובליאנה בסלובניה, שם למדה אדריכלות ועיצוב. מלניה החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 16, ובמהרה עלתה לגדולה בתעשיית האופנה. היא הופיעה על השערים של ווג, Harper's Bazaar ו-GQ, ועשתה קמפיינים עבור Dior, Escada ומותגים יוקרתיים אחרים.

נישואים לדונלד טראמפ

מלניה הכירה את דונלד טראמפ ב-1998, והשניים נישאו ב-2005. יש להם בן אחד, בארון, שנולד ב-2006.

החיים בתור הגברת הראשונה

מלניה הייתה הגברת הראשונה פעילה מאז השבעתו של בעלה בשנת 2017. היא מיקדה את מאמציה בנושאים כמו בריונות ברשת, התעללות באופיואידים ורווחת משפחות צבאיות. היא גם הייתה תומכת באמנויות וחינוך.

מוֹרֶשֶׁת

מלניה טראמפ היא הגברת הראשונה של ארצות הברית שנולדה בחו"ל מאז לואיזה אדמס ב-1825. היא השתמשה במצע שלה כדי לתמוך בנושאים כמו בריונות ברשת, התעללות באופיואידים ורווחת משפחות צבאיות. מורשתה תיזכר בשל מחויבותה למטרות אלו, כמו גם מסירותה למשפחתה.

שאלות ותשובות

ש: מה הלאום של מלניה טראמפ?

ת: מלניה טראמפ היא סלובנית-אמריקאית. היא נולדה בסלובניה ב-1970 ועברה לארצות הברית ב-1996.

ש: מה המקצוע של מלניה טראמפ?

ת: מלניה טראמפ היא דוגמנית ואשת עסקים לשעבר. היא הופיעה על השערים של ווג, Harper's Bazaar ו-GQ, ועשתה קמפיינים עבור Dior, Escada ומותגים יוקרתיים אחרים.

ש: מהו תפקידה של מלניה טראמפ כגברת ראשונה?

ת: מלניה טראמפ הייתה הגברת הראשונה פעילה מאז השבעתו של בעלה בשנת 2017. היא מיקדה את מאמציה בנושאים כמו בריונות ברשת, התעללות באופיואידים ורווחת משפחות צבאיות. היא גם הייתה תומכת באמנויות וחינוך.

ש: מהי המורשת של מלניה טראמפ?

ת: מלניה טראמפ היא הגברת הראשונה של ארצות הברית ילידת חוץ מאז לואיזה אדמס ב-1825. היא השתמשה במצע שלה כדי לתמוך בנושאים כמו בריונות ברשת, התעללות באופיואידים ורווחתם של משפחות צבאיות. מורשתה תיזכר בשל מחויבותה למטרות אלו, כמו גם מסירותה למשפחתה.

סיכום

מלניה טראמפ היא הגברת הראשונה הנוכחית של ארצות הברית, ואשתו השלישית של הנשיא דונלד טראמפ. היא נולדה בסלובניה בשנת 1970, ועברה לארצות הברית בשנת 1996. מלניה היא דוגמנית ואשת עסקים לשעבר, והייתה גברת ראשונה פעילה מאז טקס ההשבעה של בעלה בשנת 2017. היא השתמשה במצע שלה כדי לסנגר בנושאים כגון בריונות ברשת, התעללות באופיואידים ורווחת משפחות צבאיות. מלניה טראמפ היא הגברת הראשונה של ארצות הברית ילידת חוץ מאז לואיזה אדמס ב-1825, ומורשתה תיזכר בזכות מחויבותה למטרות אלו, כמו גם מסירותה למשפחתה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן