דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של נלי תג'ר?

מה שמו של בנה של נלי תג'ר?

מה שמו של בנה של נלי תג'ר?

מי זאת נלי תג'ר?

נלי תג'ר היא זמרת, כותבת שירים ושחקנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "עיניים שלי" שיצא בשנת 2006. היא הוציאה מאז כמה אלבומים, והייתה מועמדת למספר פרסים. היא גם שופטת בגרסה הישראלית של The Voice.

מה שמו של בנה של נלי תג'ר?

לבנה של נלי תגר קוראים יאיר תגר. הוא נולד בשנת 2008 וכיום בן 12. יאיר הוא בנם היחיד של נלי ובעלה, יוסי תגר.

מה יאיר תגר עושה?

יאיר תגר הוא זמר ושחקן שאפתן. הוא הופיע בכמה מהקליפים של אמו, וגם הופיע בפרסומות ובתוכניות טלוויזיה. כיום הוא לומד בבית הספר התיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים.

מה הקשר של יאיר תגר עם אמו?

ליאיר תגר ואמו יש קשר הדוק מאוד. נלי מרבה לפרסם תמונות שלהם יחד בחשבונות המדיה החברתית שלה, ולעתים קרובות ניתן לראות אותם משתתפים באירועים יחד. יאיר תומך מאוד בקריירה של אמו, ולא פעם נראה מעודד אותה מהקהל.

מה עתידו של יאיר תגר?

יאיר תגר עדיין צעיר, אבל הוא כבר הביע עניין בקריירה במוזיקה ובמשחק. הוא כבר החל לעשות לעצמו שם בתעשיית הבידור, וסביר להניח שימשיך לעשות זאת גם בעתיד.

דעה אישית

ברור שיאיר תגר הוא צעיר מוכשר מאוד, ומרגש לראות אותו הולך בעקבות אמו. נפלא גם לראות את הקשר הקרוב שיש לו עם אמו, וניכר שהיא מאוד גאה בו. מעניין יהיה לראות מה צופן העתיד של יאיר, וסביר להניח שהוא ימשיך לעשות לעצמו שם בתעשיית הבידור.

שאלות ותשובות

מה הגיל של יאיר תגר?

יאיר תגר בן 12 כיום.

באיזה בית ספר לומד יאיר תגר?

יאיר תגר לומד בתיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים.

מה הקשר של יאיר תגר עם אמו?

ליאיר תגר ואמו יש קשר הדוק מאוד. נלי מרבה לפרסם תמונות שלהם יחד בחשבונות המדיה החברתית שלה, ולעתים קרובות ניתן לראות אותם משתתפים באירועים יחד.

סיכום

לבנה של נלי תגר קוראים יאיר תגר. הוא נולד בשנת 2008 וכיום בן 12. יאיר הוא בנם היחיד של נלי ובעלה, יוסי תגר. יאיר הוא זמר ושחקן שאפתן, וכיום לומד בבית הספר התיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים. ליאיר ואמו יש קשר הדוק מאוד, וניכר שהיא מאוד גאה בו. מעניין יהיה לראות מה צופן העתיד של יאיר, וסביר להניח שהוא ימשיך לעשות לעצמו שם בתעשיית הבידור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן