דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של ישי ריבו?

מה שמה של אשתו של ישי ריבו?

מה שמה של אשתו של ישי ריבו?

מי זה ישי ריבו?

ישי ריבו הוא יזם, משקיע ופילנתרופ ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון Rivo Ventures, המשקיעה בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים. הוא גם המייסד של קרן ריבו, התומכת בחינוך, בריאות ומטרות חברתיות בישראל.

מיהי אשתו של ישי ריבו?

אשתו של ישי ריבו היא יעל ריבו. יעל היא אשת עסקים ופילנתרופית הפעילה בסצנות העסקיות והחברתיות בישראל. היא המייסדת המשותפת של קרן ריבו ומשמשת כמנהלת המבצעת שלה. היא גם מייסדת שותפה של Rivo Ventures, ומשמשת כמנהלת התפעול שלה.

הרקע של יעל ריבו

יעל ריבו נולדה בישראל וגדלה בעיר תל אביב. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במנהל עסקים. לאחר סיום לימודיה עבדה בענף הבנקאות לפני שהצטרפה לחברת ההון סיכון של בעלה.

היצירה הפילנתרופית של יעל ריבו

יעל ריבו היא פילנתרופית פעילה. היא מייסדת שותפה של קרן ריבו, התומכת בחינוך, בריאות ומטרות חברתיות בישראל. היא גם חברת הנהלה של הקרן הישראלית לסרטן ילדים ובפורום הישראלי למנהיגות נשים.

חוות דעתה האישית של יעל ריבו

אני מאמינה שיעל ריבו היא דוגמה מעוררת השראה לאשת עסקים מצליחה ופילנתרופית. היא השתמשה בהצלחתה כדי להשפיע לטובה על הקהילה שלה ומחוצה לה. עבודתה עם קרן ריבו וארגונים נוספים עושה שינוי אמיתי בחייהם של אנשים רבים בישראל.

סיכום

יעל ריבו היא דוגמה מעוררת השראה לאשת עסקים מצליחה ופילנתרופית. היא המייסדת המשותפת של קרן ריבו ומשמשת כמנהלת המבצעת שלה. היא גם מייסדת שותפה של Rivo Ventures, ומשמשת כמנהלת התפעול שלה. באמצעות עבודתה עם קרן ריבו וארגונים נוספים, היא עושה שינוי אמיתי בחייהם של אנשים רבים בישראל. למידע נוסף על יעל ריבו ויצירתה, לחץ כאן או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן