דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו הראשונה של ביבי?

מה שמה של אשתו הראשונה של ביבי?

מה שמה של אשתו הראשונה של ביבי?

מה שמה של אשתו הראשונה של ביבי?

בנימין נתניהו, או בשמו הנפוץ ביבי, הוא ראש ממשלת ישראל המכהן הכי הרבה זמן. הוא מכהן בתפקיד משנת 2009, וכיום משרת את כהונתו הרביעית. במהלך כהונתו הוא היה נשוי פעמיים. אשתו הראשונה הייתה מרים ויצמן, לה נישא ב-1981.

חיים מוקדמים וחינוך

מרים ויצמן נולדה בתל אביב בשנת 1956. היא הייתה בתם של עזר ויצמן, נשיא ישראל לשעבר, ורעייתו רעומה. מרים למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם למדה מתמטיקה ומדעי המחשב. מאוחר יותר היא סיימה תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר באנגליה.

נישואים לביבי

מרים וביבי הכירו בסוף שנות ה-70, ונישאו בשנת 1981. נולדו להם שני ילדים משותפים, בן יאיר ובת נועה. בני הזוג התגרשו ב-1988, לאחר שבע שנות נישואים.

קריירה ובהמשך חיים

לאחר גירושיה מביבי, המשיכה מרים לקריירה מצליחה בעסקים. היא כיהנה כמנכ"לית של מספר חברות, ביניהן חברת הון סיכון וחברת תוכנה. היא גם כיהנה כיו"ר לשכת המסחר ישראל-אמריקה. בהמשך חייה, מרים הפכה לסניגורית למען זכויות נשים וצדק חברתי. היא הייתה תומכת קולנית של תנועת נשות הכותל, השואפת להבטיח שלנשים תהיה זכות להתפלל בכותל המערבי בירושלים. כמו כן, כיהנה כיו"ר רשת נשות ישראל, ארגון הפועל לקידום שוויון מגדרי בישראל.

השוואה מהירה

אשתו הראשונה של ביבי אשתו השנייה של ביבי
מרים ויצמן שרה נתניהו
נשוי בשנת 1981 נשוי בשנת 1991
התגרש בשנת 1988 עדיין נשוי
שני ילדים שני ילדים
קריירה עסקית קריירה פוליטית

אשתו השנייה של ביבי היא שרה נתניהו, לה נישא בשנת 1991. יש להם שני ילדים משותפים, בן אבנר ובת יאיר. שרה היא דמות פוליטית בפני עצמה, וכיהנה כיו"ר מפלגת הליכוד.

שאלות ותשובות

מהו עיסוקה הנוכחי של מרים ויצמן?

מרים ויצמן נמצאת כיום בפנסיה, אך הייתה בעבר אשת עסקים מצליחה. היא כיהנה כמנכ"לית של מספר חברות, והייתה יו"ר לשכת המסחר ישראל-אמריקה.

איך קוראים לאשתו השנייה של ביבי?

אשתו השנייה של ביבי היא שרה נתניהו. הם נשואים מאז 1991 ויש להם שני ילדים משותפים.

איך קוראים לאביה של אשתו הראשונה של ביבי?

אביה של מרים ויצמן היה עזר ויצמן, נשיא ישראל לשעבר.

איך קוראים לאמה של אשתו הראשונה של ביבי?

אמה של מרים ויצמן הייתה רעומה ויצמן.

סיכום

אשתו הראשונה של ביבי הייתה מרים ויצמן, לה נישא בשנת 1981. נולדו להם שני ילדים משותפים, בן יאיר ובת נועה. בני הזוג התגרשו ב-1988, לאחר שבע שנות נישואים. מרים המשיכה לקריירה מצליחה בעסקים, ומאוחר יותר הפכה לתומכת זכויות נשים וצדק חברתי. אשתו השנייה של ביבי היא שרה נתניהו, לה נישא בשנת 1991. יש להם שני ילדים משותפים, בן אבנר ובת יאיר. שרה היא דמות פוליטית בפני עצמה, וכיהנה כיו"ר מפלגת הליכוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן