דף הבית » איך קוראים » מה שם אביו של בנימין נתניהו?

מה שם אביו של בנימין נתניהו?

מה שם אביו של בנימין נתניהו?

מי זה בנימין נתניהו?

בנימין נתניהו הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא גם מנהיג מפלגת הליכוד, מפלגת ימין בישראל. נתניהו הוא דמות מרכזית בפוליטיקה הישראלית כבר עשרות שנים והוא אחד הפוליטיקאים המשפיעים במדינה.

מה שם אביו של בנימין נתניהו?

אביו של בנימין נתניהו הוא בנציון נתניהו, שנולד בוורשה, פולין בשנת 1910. בנציון היה היסטוריון בולט ופעיל ציוני. הוא היה פרופסור באוניברסיטת קורנל ולאחר מכן באוניברסיטה העברית בירושלים. בנציון היה גם מקורב של זאב ז'בוטינסקי, מנהיג ציוני בולט.

חייו המוקדמים של בנציון נתניהו

בנציון נתניהו נולד בוורשה שבפולין בשנת 1910 למשפחה יהודית. אביו, נתן מיליקובסקי, היה רב ועסקן ציוני. בנציון התחנך בעברית והיה חבר בתנועת הנוער הציונית בית"ר. He moved to Palestine in 1920 and studied at the Hebrew University of Jerusalem.

הקריירה של בנציון נתניהו

בנציון נתניהו היה היסטוריון בולט ופעיל ציוני. הוא היה פרופסור באוניברסיטת קורנל ולאחר מכן באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא כתב מספר ספרים על ההיסטוריה היהודית ותולדות הציונות. הוא היה גם מקורב של זאב ז'בוטינסקי, מנהיג ציוני בולט.

משפחתו של בנציון נתניהו

בנציון נתניהו היה נשוי לסלה סגל והיו לו שלושה בנים: בנימין, יונתן ועידו. בנימין נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל הנוכחי ויונתן היה חייל ישראלי שנהרג בפעולה במהלך פשיטת אנטבה ב-1976.

מותו של בנציון נתניהו

בנציון נתניהו הלך לעולמו בשנת 2012 בגיל 102. הוא נקבר בירושלים ובהלווייתו השתתפו אישים בולטים רבים, ביניהם בנו בנימין נתניהו.

שאלות ותשובות

  • איפה נולד בנציון נתניהו? בנציון נתניהו נולד בוורשה, פולין ב-1910.
  • מה היה המקצוע של בנציון נתניהו? בנציון נתניהו היה היסטוריון בולט ופעיל ציוני. הוא היה פרופסור באוניברסיטת קורנל ולאחר מכן באוניברסיטה העברית בירושלים.
  • מי היו בניו של בנציון נתניהו? לבנציון נתניהו נולדו שלושה בנים: בנימין, יונתן ועידו.
  • מתי נפטר בנציון נתניהו? בנציון נתניהו הלך לעולמו בשנת 2012 בגיל 102.

לסיכום, אביו של בנימין נתניהו היה בנציון נתניהו, היסטוריון בולט ופעיל ציוני. הוא נולד בוורשה שבפולין בשנת 1910 והיה פרופסור באוניברסיטת קורנל ולאחר מכן באוניברסיטה העברית בירושלים. היו לו שלושה בנים: בנימין, יונתן ועידו. בנציון נתניהו הלך לעולמו בשנת 2012 בגיל 102.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן