דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של ביבי נתניהו?

מה שמה של בתו של ביבי נתניהו?

מה שמה של בתו של ביבי נתניהו?

מי זה ביבי נתניהו?

בנימין "ביבי" נתניהו הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כראש ממשלת ישראל משנת 2009. הוא מנהיג מפלגת הימין הליכוד ומהווה דמות מרכזית בפוליטיקה הישראלית כבר עשרות שנים. הוא ידוע בעמדתו הקשוחה בנושא ביטחון ומדיניות חוץ, ותמיכתו בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני.

מה שמה של בתו של ביבי נתניהו?

לבתו של ביבי נתניהו קוראים נועה נתניהו. היא נולדה ב-1996 והיא הבכורה מבין שלושה ילדים. כיום היא לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים וחברה פעילה בצבא ההגנה לישראל.

חייה המוקדמים של נועה נתניהו

נועה נתניהו נולדה ב-1996 לביבי נתניהו ולרעייתו שרה נתניהו. היא גדלה בירושלים ולמדה באוניברסיטה העברית היוקרתית בירושלים. היא חברה פעילה בצבא ההגנה לישראל ושירתה בחיל האוויר הישראלי.

הקריירה של נועה נתניהו

לנועה נתניהו הייתה קריירה מצליחה בצבא ההגנה לישראל. היא שירתה בחיל האוויר הישראלי והייתה חלק ממספר משימות. היא גם הייתה מעורבת במאמצים הומניטריים באזור.

החיים האישיים של נועה נתניהו

נועה נתניהו היא חברה פעילה בצבא ההגנה לישראל וכיום לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. היא נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם. היא גם חברה פעילה בתנועת הנוער הישראלית, הבונים דרור.

דעותיה הפוליטיות של נועה נתניהו

נועה נתניהו תומכת נלהבת במדיניותו של אביה והייתה קולנית בתמיכתה בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני. היא גם הייתה קולנית בתמיכתה בצבא ההגנה הישראלי והתבטאה נגד תנועת ה-BDS.

סיכום

נועה נתניהו היא בתו של ראש ממשלת ישראל ביבי נתניהו. היא נולדה בשנת 1996 וכיום לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים. היא חברה פעילה בצבא ההגנה לישראל ותומכת נלהבת במדיניות אביה. היא גם הייתה קולנית בתמיכתה בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני והתבטאה נגד תנועת ה-BDS.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן