דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אמא של רפונזל?

מה שמה של אמא של רפונזל?

מה שמה של אמא של רפונזל?

מה שמה של אמא של רפונזל?

רפונזל היא אחת מהאגדות האהובות בכל הזמנים. זהו סיפור של נערה צעירה שננעלה במגדל על ידי מכשפה רעה. הסיפור סופר וסופר מחדש בהרבה גרסאות שונות, אבל דבר אחד נשאר אותו דבר: אמה של רפונזל לא מוזכרת אף פעם. אז מה שמה של אמה של רפונזל? התשובה היא שזה תלוי באיזו גרסה של הסיפור אתה קורא. בחלק מהגרסאות, אמה של רפונזל לעולם לא מוזכרת, בעוד שבאחרות ניתן לה שם. בואו נסתכל על כמה מהגרסאות הפופולריות ביותר של הסיפור ונראה מה אנחנו יכולים ללמוד על אמה של רפונזל.

גרסת האחים גרים

גרסת האחים גרים לרפונזל היא אחת הגרסאות הידועות ביותר של הסיפור. בגרסה זו, אמו של רפונזל לעולם לא מוזכרת. אנחנו יודעים שהיא אישה שנואשת לילד, והיא עושה עם המכשפה עסקה להביא בת. חוץ מזה, אנחנו לא יודעים עליה כלום.

גרסת דיסני

גרסת דיסני של רפונזל קצת שונה מגרסת האחים גרים. בגרסה זו ניתן לאמה של רפונזל שם: המלכה אריאנה. אנחנו יודעים שהיא מלכה חביבה ואוהבת שנואשת לילד. היא עושה הסכם עם המכשפה להביא בת, והיא מאושרת כשרפונזל נולדת.

הגרסה הצרפתית

הגרסה הצרפתית של רפונזל קצת שונה מהגרסאות האחרות. בגרסה זו ניתן לאמה של רפונזל שם: ליידי גוטל. אנחנו יודעים שהיא אשת אצולה שנואשת לילד. היא עושה הסכם עם המכשפה להביא בת, והיא מאושרת כשרפונזל נולדת.

השוואה מהירה

גִרְסָה שֵׁם
האחים גרים לא מוזכר
דיסני המלכה אריאנה
צָרְפָתִית ליידי גוטל

לסיכום, התשובה לשאלה מה שמה של אמה של רפונזל תלויה באיזו גרסה של הסיפור אתה קורא. בחלק מהגרסאות, אמה של רפונזל לעולם לא מוזכרת, בעוד שבאחרות ניתן לה שם. בגרסת האחים גרים היא לא מוזכרת, בגרסת דיסני היא המלכה אריאנה, ובגרסה הצרפתית היא ליידי גוטל. לא משנה איזו גרסה אתה קורא, אמה של רפונזל היא תמיד הורה אוהב ומסור שנואש לילד. כדי ללמוד עוד על רפונזל ואמה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן