דף הבית » איך קוראים » מה זה Truecaller: מה שמי?

מה זה Truecaller: מה שמי?

מה זה Truecaller: מה שמי?

מה זה Truecaller?

Truecaller היא אפליקציה לנייד שעוזרת לך לזהות מספרים לא ידועים, לחסום שיחות וספאם ולגלות מי מתקשר אליך. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד, ונמצא בשימוש על ידי למעלה מ-250 מיליון אנשים ברחבי העולם.

ל-Truecaller מגוון תכונות שהופכות אותו לכלי נהדר לניהול אנשי הקשר שלך. זה יכול להגיד לך מי מתקשר אליך גם אם אין לך את המספר שמור באנשי הקשר שלך. יש לו גם מסנן דואר זבל שחוסם שיחות והודעות לא רצויות, ותכונת חיפוש טלפון הפוכה שעוזרת לך לזהות מספרים לא ידועים.

נושאים קשורים:

 

מהי תכונת What’s My Name של Truecaller?

התכונה What’s My Name של Truecaller היא דרך מצוינת לגלות מי מתקשר אליך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את המספר שברצונך לזהות, ו-Truecaller תחפש במסד הנתונים שלה של למעלה מ-2 מיליארד מספרים ותיתן לך את שם האדם או החברה המשויכים למספר הזה.

התכונה ‘מה השם שלי’ שימושית במיוחד אם אתה מקבל שיחות ממספרים לא ידועים. זה יכול לשמש גם כדי לברר את השם של עסק או ארגון שאליו אתה מנסה ליצור קשר. זה מועיל במיוחד אם אין לך את פרטי הקשר של האדם שאליו אתה מנסה להגיע.

כיצד פועלת התכונה What’s My Name של Truecaller?

התכונה What’s My Name של Truecaller מופעלת על ידי מסד הנתונים הנרחב שלה הכולל יותר מ-2 מיליארד מספרים. כאשר אתה מזין מספר לאפליקציה, היא מחפשת במסד הנתונים שלה כדי לגלות מי משויך למספר הזה. לאחר מכן הוא מציג את השם של האדם או החברה המשויכים למספר זה.

התכונה ‘מה השם שלי’ היא בחינם לשימוש, ואין צורך להירשם או ליצור חשבון כדי להשתמש בה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את המספר שאתה רוצה לזהות ו-Truecaller יעשה את השאר.

מהם היתרונות של תכונת What’s My Name של Truecaller?

התכונה What’s My Name של Truecaller היא דרך מצוינת לגלות מי מתקשר אליך. זה יכול לעזור לך לזהות מספרים לא ידועים, כמו גם לגלות את השם של עסק או ארגון שאתה מנסה ליצור איתו קשר. זה גם בחינם לשימוש, כך שאתה לא צריך לדאוג לתשלום עמלות כלשהן.

התכונה What’s My Name היא גם קלה להפליא לשימוש. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את המספר שאתה רוצה לזהות ו-Truecaller יעשה את השאר. זה הופך אותו לכלי נהדר לניהול אנשי הקשר שלך ולהישאר בטוח מפני שיחות והודעות לא רצויות.

עד כמה מאובטח תכונת What’s My Name של Truecaller?

Truecaller לוקח את הפרטיות והאבטחה שלך ברצינות רבה. כל הנתונים המוזנים בתכונה ‘מה השם שלי’ מוצפנים ומאוחסנים בצורה מאובטחת. ל-Truecaller יש גם מדיניות פרטיות קפדנית המתארת את אופן השימוש וההגנה בנתונים שלך.

התכונה What’s My Name של Truecaller היא דרך מצוינת לגלות מי מתקשר אליך. זה יכול לעזור לך לזהות מספרים לא ידועים, כמו גם לגלות את השם של עסק או ארגון שאתה מנסה ליצור איתו קשר. זה גם בחינם לשימוש ומאובטח, כך שתוכל להשתמש בו בביטחון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן