דף הבית » איך קוראים » מה זה VHDX? – הבנת היסודות של פורמט תמונת הדיסק של מיקרוסופט

מה זה VHDX? – הבנת היסודות של פורמט תמונת הדיסק של מיקרוסופט

מה זה VHDX? - הבנת היסודות של פורמט תמונת הדיסק של מיקרוסופט

מה זה VHDX?

VHDX הוא פורמט תמונת דיסק שפותח על ידי מיקרוסופט לשימוש עם פלטפורמת הוירטואליזציה Hyper-V שלה. זהו היורש של פורמט הדיסק הקשיח הוירטואלי הקודם (VHD), שהוצג עם Windows Server 2008. VHDX מציע מספר שיפורים לעומת פורמט ה-VHD הישן יותר, כולל קיבולת אחסון מוגברת, ביצועים טובים יותר ואמינות משופרת.

איך VHDX עובד?

VHDX הוא פורמט תמונת דיסק המאחסן נתונים בדיסק קשיח וירטואלי. הוא משמש ליצירת מכונות וירטואליות במארח Hyper-V. קובץ VHDX מכיל את כל התוכן של דיסק קשיח וירטואלי, כולל מערכת ההפעלה, האפליקציות והנתונים. הנתונים מאוחסנים בקובץ בודד, אותו ניתן להעביר בקלות בין מארחי Hyper-V.

למה להשתמש ב-VHDX?

VHDX מציע מספר יתרונות על פני פורמט ה-VHD הישן יותר. יש לו קיבולת אחסון מקסימלית גדולה יותר של 64TB, בהשוואה למגבלה של 2TB של VHD. הוא מציע גם ביצועים משופרים, עם מהירויות קריאה וכתיבה מהירות יותר. בנוסף, VHDX אמין יותר, עם יכולות זיהוי ותיקון שגיאות משופרות.

קיבולת אחסון מוגברת

ל-VHDX קיבולת אחסון מקסימלית של 64TB, בהשוואה למגבלה של 2TB של VHD. זה הופך אותו לאידיאלי עבור פריסות וירטואליזציה בקנה מידה גדול, כגון אלו המשמשות במחשוב ענן.

ביצועים משופרים

VHDX מציע ביצועים משופרים על פני VHD, עם מהירויות קריאה וכתיבה מהירות יותר. זה הופך אותו לאידיאלי עבור יישומים הדורשים ביצועים גבוהים, כגון מסדי נתונים ושרתי אינטרנט.

אמינות משופרת

ל-VHDX יש יכולות זיהוי ותיקון שגיאות משופרות, מה שהופך אותו לאמין יותר מ-VHD. זה הופך אותו למתאים ליישומים קריטיים, כגון אלה המשמשים בתחום הבריאות והפיננסים. VHDX הוא פורמט תמונת הדיסק המועדף עבור מכונות וירטואליות Hyper-V. הוא מציע מספר יתרונות על פני פורמט VHD ישן יותר, כולל קיבולת אחסון מוגברת, ביצועים טובים יותר ואמינות משופרת. למידע נוסף על VHDX, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן