דף הבית » איך קוראים » מה שם האפליקציה שמראה איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

מה שם האפליקציה שמראה איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

מה שם האפליקציה שמראה איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

מה שם האפליקציה שמראה איך אנשים מתקשרים אליך בטלפון?

האם אתה מקבל אי פעם שיחה ממספר לא ידוע ותוהה מי זה? או שאולי אתה מקבל שיחה ממספר שאתה מזהה, אבל אתה לא זוכר מי זה? אם אתה רוצה לדעת מי מתקשר אליך בטלפון, יש אפליקציה שיכולה לעזור לך לברר. האפליקציה נקראת Truecaller. זוהי אפליקציה חינמית הזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד. Truecaller מאפשר לך לזהות מספרים לא ידועים, לחסום שיחות ספאם, ואפילו לחפש אנשי קשר.

איך Truecaller עובד?

Truecaller עובד על ידי שימוש במסד נתונים של מספרי טלפון שנשלחו על ידי המשתמשים שלו. כאשר אתה מקבל שיחה ממספר לא ידוע, Truecaller יחפש במסד הנתונים שלו כדי לראות אם המספר רשום. אם המספר רשום, Truecaller יציג את שם המתקשר. Truecaller גם מאפשר לך לחפש אנשי קשר. אתה יכול לחפש איש קשר לפי שם, מספר טלפון או כתובת אימייל. כך קל למצוא את פרטי הקשר של מישהו שאתה מכיר.

מהם היתרונות בשימוש ב-Truecaller?

ישנם מספר יתרונות לשימוש ב-Truecaller. הנה כמה מהבולטים שבהם:

זהה מספרים לא ידועים

Truecaller מקל על זיהוי מספרים לא ידועים. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המספר באפליקציה והיא תחפש במסד הנתונים שלה כדי לראות אם המספר רשום. אם כן, תוכל לראות את שם המתקשר.

חסום שיחות ספאם

Truecaller גם מקל על חסימת שיחות ספאם. לאפליקציה יש מסנן ספאם מובנה שיחסום אוטומטית שיחות ממספרי ספאם ידועים. זה עוזר לשמור על הטלפון שלך נקי משיחות מטרידות ולא רצויות.

חפש אנשי קשר

Truecaller גם מקל על חיפוש אנשי קשר. אתה יכול לחפש איש קשר לפי שם, מספר טלפון או כתובת אימייל. כך קל למצוא את פרטי הקשר של מישהו שאתה מכיר.

בטוח ומאובטח

Truecaller היא אפליקציה בטוחה ומאובטחת. כל הנתונים שלך מוצפנים ומאובטחים בשרתי האפליקציה. זה מבטיח שהנתונים שלך נשמרים בטוחים ומאובטחים.

סיכום

Truecaller היא אפליקציה נהדרת לכל מי שרוצה לדעת מי מתקשר אליו בטלפון. זה מקל על זיהוי מספרים לא ידועים, חסימת שיחות ספאם וחיפוש אנשי קשר. זוהי אפליקציה בטוחה ומאובטחת הזמינה גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי iOS. אז אם אתה רוצה לדעת מי מתקשר אליך בטלפון, נסה את Truecaller. למידע נוסף על Truecaller, אתה יכול לבדוק את ערוץ היוטיוב שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן