דף הבית » איך קוראים » מה זה Truecaller ואיך קוראים לי?

מה זה Truecaller ואיך קוראים לי?

מה זה Truecaller ואיך קוראים לי?

מה זה Truecaller?

Truecaller היא אפליקציה לנייד המאפשרת למשתמשים לזהות מתקשרים לא ידועים ולחפש אנשי קשר. זה זמין גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS. האפליקציה מספקת גם שירות חיפוש טלפון הפוך, המאפשר למשתמשים לחפש איש קשר לפי מספר הטלפון שלהם. האפליקציה מספקת גם מסנן דואר זבל, שחוסם שיחות והודעות לא רצויות.

מה השם שלי ב-Truecaller?

אם רשמת את מספר הטלפון שלך ב-Truecaller, השם שלך יוצג כאשר מישהו יחפש את המספר שלך. אם לא רשמת את המספר שלך, שמך לא יוצג. כדי לרשום את המספר שלך, תצטרך להוריד את אפליקציית Truecaller וליצור חשבון. לאחר שיצרת חשבון, תוכל להוסיף את מספר הטלפון שלך ופרטים נוספים.

כיצד להשתמש ב-Truecaller

לאחר שרשמת את המספר שלך ב-Truecaller, תוכל להתחיל להשתמש באפליקציה. אתה יכול לחפש אנשי קשר לפי שמם או מספר הטלפון שלהם. אתה יכול גם לחסום שיחות והודעות לא רצויות. האפליקציה מספקת גם מסנן דואר זבל, שחוסם שיחות והודעות לא רצויות.

זיהוי מתקשרים לא ידועים

Truecaller יכול לעזור לך לזהות מתקשרים לא ידועים. כאשר מישהו מתקשר אליך, האפליקציה תציג את שמו ופרטים נוספים. זה יכול לעזור לך להימנע משיחות והודעות לא רצויות.

מחפש אנשי קשר

Truecaller יכול גם לעזור לך לחפש אנשי קשר. אתה יכול לחפש אנשי קשר לפי שמם או מספר הטלפון שלהם. זה יכול לעזור לך למצוא אנשים שאתה מכיר או רוצה להתחבר אליהם.

חסימת שיחות והודעות לא רצויות

Truecaller מספק גם מסנן דואר זבל, שחוסם שיחות והודעות לא רצויות. זה יכול לעזור לך להימנע משיחות והודעות לא רצויות מאנשים שאתה לא מכיר.

Truecaller היא אפליקציה מצוינת לזיהוי מתקשרים לא ידועים, חיפוש אנשי קשר וחסימת שיחות והודעות לא רצויות. זה זמין גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS. אם אתה רוצה לגלות מה שמך ב-Truecaller, תוכל לרשום את מספר הטלפון שלך ופרטים נוספים באפליקציה. כדי ללמוד עוד על Truecaller, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

Truecaller הוא כלי נהדר להישאר מחובר ולהימנע משיחות והודעות לא רצויות. עם Truecaller, אתה יכול לזהות מתקשרים לא ידועים, לחפש אנשי קשר ולחסום שיחות והודעות לא רצויות. אז למה שלא תנסה את Truecaller היום?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן