דף הבית » איך קוראים » מה השמות של הילדים של קים קרדשיאן?

מה השמות של הילדים של קים קרדשיאן?

מה השמות של הילדים של קים קרדשיאן?

הילדים של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן היא אחת הסלבריטאים המפורסמים בעולם. היא יזמית, כוכבת ריאליטי ומשפיעה על מדיה חברתית. היא גם אם לארבעה ילדים. לקים קרדשיאן ולבעלה קניה ווסט יש ארבעה ילדים משותפים.

צפון מערב

נורת' ווסט הוא המבוגר ביותר מבין ילדי קרדשיאן-ווסט. היא נולדה ב-15 ביוני 2013, והיא בתם של קים וקניה. נורת' בת שבע ונראה לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמה. היא נראית גם בתוכנית הריאליטי של אמה, Keeping Up with the Kardashians.

סנט ווסט

סנט ווסט הוא הילד השני של קים וקניה. הוא נולד ב-5 בדצמבר 2015, והוא בן חמש. סנט נראה לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמו וידוע באישיותו המקסימה. הוא מופיע גם ב- Keeping Up with the Kardashians.

שיקגו מערב

שיקגו ווסט הוא הילד השלישי של קים וקניה. היא נולדה ב-15 בינואר 2018, והיא בת שלוש. שיקגו נראית לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמה וידועה באישיותה המתוקה. היא גם מוצגת ב- Keeping Up with the Kardashians.

מזמור מערב

מזמור ווסט הוא הצעיר מבין ילדי קרדשיאן-ווסט. הוא נולד ב-9 במאי 2019, והוא בן שנתיים. מזמור נראה לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמו וידוע באישיותו המקסימה. הוא מופיע גם ב- Keeping Up with the Kardashians.

אישיותו של צפון מערב

נורת' ווסט היא הבכורה מבין ילדי קרדשיאן-ווסט וידועה באישיותה בעלת הרצון החזק. היא נראית לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמה וידועה בגישה החצופה שלה. נורת' ידועה גם באהבתה לאופנה ובתשוקתה לאמנות.

אישיותו של סנט ווסט

סנט ווסט הוא הילד השני של קים וקניה וידוע באישיותו המתוקה והעדינה. הוא נראה לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמו וידוע בגישה האוהבת והאכפתית שלו. סיינט ידוע גם באהבתו לספורט ובתשוקתו למוזיקה.

האישיות של שיקגו ווסט

שיקגו ווסט היא הילד השלישי של קים וקניה וידועה באישיותה הבוערת והיוצאת. היא נראית לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמה וידועה בגישה העליזה והשמחה שלה. שיקגו ידועה גם באהבתה לבעלי חיים ובתשוקתה לריקוד.

קים קרדשיאן וקניה ווסט הם הורים גאים לארבעה ילדים. נורת', סיינט, שיקגו ומזמור כולם ייחודיים ומיוחדים בדרכם. הם נראים לעתים קרובות בדפי המדיה החברתית של אמם ומוצגים ב- Keeping Up with the Kardashians. כולם גדלים כל כך מהר ובטוח יגרמו להוריהם גאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן