דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של קים קרדשיאן?

מה שמו של בנה של קים קרדשיאן?

מה שמו של בנה של קים קרדשיאן?

קים קרדשיאן וקניה ווסט מקבלים בברכה בן

קים קרדשיאן וקניה ווסט קיבלו את ילדם הרביעי, בנם, במאי 2019. בני הזוג, שהם כבר הורים לנורת', סיינט ושיקגו, הודיעו על החדשות ברשתות החברתיות. קרדשיאן פרסמה תמונה שלה ושל ווסט עם בנם שזה עתה נולד, וחשפה שהם קראו לו מזמור ווסט.

המשמעות מאחורי שמו של מזמור ווסט

השם מזמור הוא ממקור עברי ופירושו "שיר". הוא נגזר מספר תהילים בתנ"ך, שהוא אוסף של 150 שירים ושירים. ווסט הוא נוצרי המוצהר, ולכן סביר להניח שבני הזוג בחרו בשם כדי לשקף את אמונתם הדתית.

תאריך הולדתו של מזמור ווסט

מזמור ווסט נולד ב-9 במאי 2019. הוא נולד בבית, בעזרת דולה ומיילדת. קרדשיאן חשפה שהיא עברה לידה טבעית ללא סמים.

האחים של מזמור ווסט

מזמור ווסט הוא הצעיר מבין ארבעת ילדי קרדשיאן-ווסט. אחותו הבכורה, נורת', נולדה ביוני 2013. אחיו, סיינט, נולד בדצמבר 2015. אחותו הצעירה, שיקגו, נולדה בינואר 2018.

מערכת היחסים של קים קרדשיאן וקניה ווסט

קרדשיאן ווסט החלו לצאת ב-2012 והתחתנו במאי 2014. מאז הם ביחד, ומערכת היחסים ביניהם תועדה בתוכנית הריאליטי Keeping Up with the Kardashians. בני הזוג היו פתוחים לגבי מאבקיהם בפוריות, ושניהם הביעו את שמחתם על כך שהם יכולים לקבל את פני מזמור במשפחתם.

עתידו של מזמור ווסט

מוקדם לומר מה צופן העתיד למזמור ווסט, אבל סביר להניח שהוא יגדל בסביבה אוהבת ותומכת. הוריו הביעו שניהם את מחויבותם לגדל את ילדיהם עם ערכים חזקים ולתת להם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים. כשיגדל, תהילים יהיה מוקף באחיו, בני דודיו ומשפחתו המורחבת, ותהיה לו הזדמנות ללמוד מניסיונם של הוריו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן