דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אמה של ג'וזי זירה?

מה שמה של אמה של ג'וזי זירה?

מה שמה של אמה של ג'וזי זירה?

מה שמה של אמה של ג'וזי זירה?

ג'וזי זירה היא דמות פופולרית בתוכנית הטלוויזיה המצליחה "הפלאש". היא בתם של הגיבור הראשי של התוכנית, בארי אלן, ואשתו, איריס ווסט-אלן. בעוד ששמה של אמה מעולם לא נחשף בתוכנית, יש כמה רמזים שיכולים לעזור לנו להבין מה זה.

הרקע של איריס ווסט-אלן

איריס ווסט-אלן היא כתבת של אזרח מרכז העיר ובת משפחת ווסט. היא בתם של ג'ו ווסט ופרנסין ווסט המנוחה, ואחותו של וולי ווסט. היא גם דודתו של בנו של וולי, ג'אי ווסט. איריס היא אישה חזקה ועצמאית שנחושה לעשות שינוי בעולם.

תיאוריות על שם אמה של איריס ווסט-אלן

ישנן מספר תיאוריות לגבי שמה של אמא של אייריס ווסט-אלן. חלק מהמעריצים מאמינים ששמה של אמה הוא מרי ווסט, בעוד שאחרים חושבים שזו יכולה להיות פרנסין ווסט-אלן. אחרים עדיין מאמינים ששמה של אמה יכול להיות שילוב של מרי ופרנסין כאחד.

מה אנחנו יודעים על אמא של אייריס ווסט-אלן

אנו יודעים שאמה של איריס ווסט-אלן נפטרה, כפי שהוזכרה בפרק "The Fury of Firestorm". אנחנו גם יודעים שהיא הייתה אישה חזקה ועצמאית, בדיוק כמו בתה. אנחנו גם יודעים שהיא הייתה אמא אוהבת, כפי שהוזכרה בפרק "הפלאש שנולד מחדש".

סיכום

בעוד השם המדויק של אמה של ג'וזי זירה מעולם לא נחשף בתוכנית, אנחנו יכולים לעשות כמה ניחושים מושכלים על סמך מה שאנחנו יודעים על הרקע של אייריס ווסט-אלן. סביר להניח ששמה של אמה הוא מרי ווסט או פרנסין ווסט-אלן, או שילוב של שניהם.

דעה אישית

אני חושב שזה יהיה מעניין לגלות מה שמה של אמה של ג'וזי זירה. זה יוסיף רובד נוסף של עומק לתוכנית וייתן לנו הבנה טובה יותר של הרקע של איריס ווסט-אלן. אני גם חושבת שזו תהיה דרך מצוינת לכבד את זכרה של אמה של איריס ווסט-אלן, שהייתה אישה חזקה ועצמאית. לסיכום, בעוד השם המדויק של אמה של ג'וזי זירה מעולם לא נחשף בתוכנית, אנחנו יכולים לעשות כמה ניחושים מושכלים על סמך מה שאנחנו יודעים על הרקע של אייריס ווסט-אלן. סביר להניח ששמה של אמה הוא מרי ווסט או פרנסין ווסט-אלן, או שילוב של שניהם. כדי ללמוד עוד על התוכנית, אתה יכול לבדוק את The Flash ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן