דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין AVI ל- MP4?

מה ההבדל בין AVI ל- MP4?

מה זה AVI?

AVI מייצג אינטרפלול וידאו שמע הוא פורמט וידאו פופולרי שפותח על ידי מיקרוסופט בשנת 1992. זהו פורמט מכולות שיכול להכיל נתוני שמע וגם וידאו בקובץ יחיד. קבצי AVI בדרך כלל גדולים יותר מתבניות וידאו אחרות, כמו MP4, וניתן לנגן אותם במחשבי Windows וגם ב- Mac.

מה זה MP4?

MP4 עומד על MPEG-4 חלק 14 והוא פורמט וידאו פופולרי שפותח על ידי קבוצת מומחי התמונות המרגשת (MPEG). זהו פורמט מכולה שיכול להכיל נתוני שמע וגם וידאו בקובץ יחיד. קבצי MP4 בדרך כלל קטנים יותר מפורמטים אחרים של וידאו, כמו AVI, וניתן לנגן אותם במחשבי Windows ו- Mac.

הבדלים בין AVI ל- MP4

דחיסה

ההבדל העיקרי בין AVI ל- MP4 הוא האופן בו הם דחוסים. קבצי AVI הם בדרך כלל גדולים מקבצי MP4 מכיוון שהם משתמשים באלגוריתם דחיסה פחות יעיל. קבצי MP4 בדרך כלל קטנים יותר מכיוון שהם משתמשים באלגוריתם דחיסה יעיל יותר.

תאימות

הבדל נוסף בין AVI ל- MP4 הוא רמת התאימות. קבצי AVI תואמים למחשבי Windows ו- Mac, ואילו קבצי MP4 תואמים רק למחשבי MAC. המשמעות היא שאם אתה רוצה לנגן קובץ MP4 במחשב Windows, תצטרך להמיר אותו לקובץ AVI תחילה.

איכות

איכות הסרטון שונה גם בין AVI ל- MP4. קבצי AVI נוטים להיות בעלי איכות נמוכה יותר מקבצי MP4 בגלל אלגוריתם הדחיסה הפחות יעיל. קבצי MP4 נוטים להיות בעלי איכות גבוהה יותר בגלל אלגוריתם הדחיסה היעיל יותר.

באיזה פורמט וידאו אתה צריך להשתמש?

הבחירה בין AVI ל- MP4 תלויה בצרכים שלך. אם אתה זקוק לגודל קובץ קטן יותר, MP4 הוא הבחירה הטובה יותר. אם אתה זקוק לסרטון באיכות גבוהה יותר, AVI היא הבחירה הטובה יותר. אם אתה זקוק לתאימות גם למחשבי Windows ו- Mac, אזי הוא הבחירה הטובה יותר.

לא משנה באיזה פורמט וידאו תבחר, אתה יכול להיות בטוח שתהיה לך חווית וידאו נהדרת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן