דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין HDMI ל- DisplayPort?

מה ההבדל בין HDMI ל- DisplayPort?

מה זה HDMI?

HDMI מייצג ממשק מולטימדיה בהבחנה גבוהה. זהו חיבור דיגיטלי המשמש להעברת אותות שמע ווידאו בין מכשירים. HDMI הוא החיבור הנפוץ ביותר המשמש לחיבור טלוויזיה לשחקן Blu-ray, קונסולת משחקים או מכשיר הזרמה. הוא משמש גם לחיבור מחשב לצג או מקרן.

נושאים קשורים:

 

מה זה DisplayPort?

DisplayPort הוא חיבור דיגיטלי המשמש להעברת אותות שמע ווידאו בין מכשירים. זה דומה ל- HDMI, אך הוא אינו בשימוש נרחב. DisplayPort משמש בדרך כלל לחיבור מחשב לצג או מקרן. הוא משמש גם לחיבור מחשב נייד לתחנת עגינה.

הבדלים בין HDMI ל- DisplayPort

ההבדל העיקרי בין HDMI ל- DisplayPort הוא סוג החיבור בו הם משתמשים. HDMI משתמש בכבל יחיד כדי להעביר אותות שמע ווידאו, ואילו DisplayPort משתמש בסוג אחר של כבל. HDMI נמצא גם בשימוש נרחב יותר מ- DisplayPort, כך שקל יותר למצוא כבלי HDMI ומתאמים.

מה עדיף?

התשובה לשאלה זו תלויה בצרכים שלך. אם אתה מחבר טלוויזיה לשחקן Blu-ray, קונסולת משחק או מכשיר הזרמה, HDMI היא הבחירה הטובה ביותר. אם אתה מחבר מחשב לצג או מקרן, DisplayPort היא האפשרות הטובה יותר. שני החיבורים מסוגלים להעביר אותות שמע ווידאו באיכות גבוהה, כך שהבחירה תלויה בך.

מסקנה

HDMI ו- DisplayPort הם שניהם חיבורים דיגיטליים המשמשים להעברת אותות שמע ווידאו בין מכשירים. HDMI נמצא בשימוש נרחב יותר והיא הבחירה הטובה ביותר לחיבור טלוויזיה לשחקן Blu-ray, לקונסולת המשחק או למכשיר הזרמה. DisplayPort היא האפשרות הטובה יותר לחיבור מחשב לצג או מקרן. לא משנה באיזה חיבור תבחרו, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו אותות שמע ווידאו באיכות גבוהה. אז אל תדאג, אתה לא יכול להשתבש!

לא משנה באיזה חיבור תבחר, אתה יכול להיות בטוח שיהיה לך נהדר לצפות בסרטים והמופעים המועדפים עליך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן