דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין סושי, סשימי, ניגרי ומק?

מה ההבדל בין סושי, סשימי, ניגרי ומק?

מה זה סושי?

סושי היא מנה יפנית המורכבת מאורז חומץ מבושל בשילוב עם מרכיבים אחרים כמו ירקות, פירות ים, ולעיתים פירות טרופיים. הסוג הנפוץ ביותר של סושי הוא סושי ניגירי, שהוא כדור אורז לחוץ ביד ועליו פרוסת דגים או פירות ים אחרים.

מה זה סשימי?

סשימי הוא מנה יפנית המורכבת מדג גולמי חתוך דק או מאכלי ים אחרים. בדרך כלל הוא מוגש עם רוטב סויה, ווסאבי וג’ינג’ר כבוש. שלא כמו סושי, סשימי אינו מכיל אורז.

מה ניגרי?

ניגרי הוא סוג של מטבח אפריקני הפופולרי במערב אפריקה. בדרך כלל הוא מיוצר עם שילוב של ירקות, בשרים ותבלינים. מנות ניגריות נפוצות כוללות אורז ג’ולוף, מרק אגוסי וסויה.

מה זה MAC?

MAC הוא סוג של מטבח אמריקאי הפופולרי בארצות הברית. בדרך כלל הוא מיוצר עם שילוב של מקרוני, גבינה ומרכיבים אחרים כמו ירקות, בשרים ותבלינים. מנות MAC נפוצות כוללות מק וגבינה, סלט מקרוני וקדרה MAC וגבינה.

הבדלים בין סושי, סשימי, ניגרי ומק

ההבדל העיקרי בין סושי, סשימי, ניגרי ו- MAC הוא סוג המרכיבים המשמשים. סושי מיוצר עם אורז חומץ מבושל ומרכיבים אחרים כמו ירקות, פירות ים, ולעיתים פירות טרופיים. סשימי מיוצר עם דגים גולמיים חתוכים דקים או פירות ים אחרים. ניגרי מיוצר עם שילוב של ירקות, בשרים ותבלינים. MAC מיוצר עם שילוב של מקרוני, גבינה ומרכיבים אחרים כמו ירקות, בשרים ותבלינים.

מסקנה

סושי, סשימי, ניגרי ומק הם כולם מנות פופולריות שיש להם טעמים ומרכיבים ייחודיים משלהם. בין אם אתם מחפשים ארוחה קלה ובריאה או מנה לבבית ומנחמת, יש משהו לכולם. אז קדימה לנסות את כולם – לא תתאכזב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן