דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קריסטל, קוקאין להרואין?

מה ההבדל בין קריסטל, קוקאין להרואין?

מה זה קריסטל?

קריסטל הוא סוג של מתאמפטמין, תרופה ממריצה. זוהי אבקה לבנה, נטולת ריח, טעימה מרה, המתמוססת בקלות במים או באלכוהול. קריסטל ידוע גם בשם “קרח” או “זכוכית” ולרוב מעושן בצינור או בונג. ניתן גם להזריק אותו או לנחר אותו.

השפעות קריסטל

השפעות הגביש יכולות להימשך עד 12 שעות ולכלול אנרגיה מוגברת, ערנות ודיבורים. זה יכול גם לגרום לדופק מוגבר, לחץ דם וטמפרטורת הגוף. השפעות אחרות כוללות ליבידו מוגבר, ירידה בתיאבון ופרנויה.

סיכוני קריסטל

הסיכונים של קריסטל כוללים התמכרות, מנת יתר ומוות. זה יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות ארוכות טווח כמו נזק לב וריאות, שבץ מוחי ואובדן זיכרון. סיכונים אחרים כוללים דיכאון, חרדה ופסיכוזה.

מצב חוקי של קריסטל

קריסטל אינו חוקי ברוב המדינות ומסווג כתרופה של לוח הזמנים II בארצות הברית. המשמעות היא שיש לה פוטנציאל גבוה להתעללות ויכול להוביל לתלות פיזית ופסיכולוגית.

מהו קוקאין?

קוקאין הוא תרופה ממריצה עוצמתית העשויה מעלי צמח הקוקה. זוהי אבקה לבנה, חסרת ריח, טעימה מרה שניתן לנחר, להזריק או לעשן. קוקאין ידוע גם בשם “קולה” או “מכה”.

השפעות של קוקאין

השפעות הקוקאין יכולות להימשך עד שעה ולכלול אנרגיה מוגברת, ערנות ודיבורים. זה יכול גם לגרום לדופק מוגבר, לחץ דם וטמפרטורת הגוף. השפעות אחרות כוללות ליבידו מוגבר, ירידה בתיאבון ופרנויה.

סיכוני קוקאין

הסיכונים של קוקאין כוללים התמכרות, מנת יתר ומוות. זה יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות ארוכות טווח כמו נזק לב וריאות, שבץ מוחי ואובדן זיכרון. סיכונים אחרים כוללים דיכאון, חרדה ופסיכוזה.

מצב חוקי של קוקאין

קוקאין אינו חוקי ברוב המדינות ומסווג כתרופה של לוח הזמנים II בארצות הברית. המשמעות היא שיש לה פוטנציאל גבוה להתעללות ויכול להוביל לתלות פיזית ופסיכולוגית.

מה זה הרואין?

הרואין הוא תרופה אופיואידית העשויה מצמח האופיום. זוהי אבקה לבנה או חומה שניתן לנחר, להזריק או לעשן. הרואין ידוע גם בשם “Smack” או “זבל”.

השפעות של הרואין

השפעות הרואין יכולות להימשך עד ארבע שעות ולכלול תחושה של אופוריה, נמנום ונשימה האטה. זה יכול גם לגרום לבחילה, הקאות ועצירות. השפעות אחרות כוללות ירידה בליבידו, תיאבון מוגבר וזמן התגובה האטה.

סיכוני הרואין

הסיכונים של הרואין כוללים התמכרות, מנת יתר ומוות. זה יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות ארוכות טווח כמו נזקי כבד ונזק לכליות, דיכאון נשימתי ומערכת חיסון מוחלשת. סיכונים אחרים כוללים דיכאון, חרדה ופסיכוזה.

מצב חוקי של הרואין

הרואין אינו חוקי ברוב המדינות ומסווג כתרופה של לוח זמנים I בארצות הברית. המשמעות היא שיש לה פוטנציאל גבוה להתעללות ויכול להוביל לתלות פיזית ופסיכולוגית.

עכשיו כשאתה יודע מה ההבדל בין קריסטל, קוקאין והרואין, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת לגבי בריאותך ובטיחותך. תיהנו ותישארו בטוחים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן