דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין סינית, יפנית לקוריאנים?

מה ההבדל בין סינית, יפנית לקוריאנים?

ההבדלים הגופניים בין סינית, יפנית לקוריאנים

כשמדובר בהבדלים גופניים בין סינים, יפנים וקוריאנים, יש כמה נקודות מפתח שיש לקחת בחשבון. לשלוש התרבויות יש תכונות פיזיות מובחנות המבדילות אותן זו מזו. בואו נסתכל על ההבדלים בין שלוש התרבויות האסיאתיות הללו.

נושאים קשורים:

 

סיני

אנשים סינים בדרך כלל יש פרצופים עגולים עם עצמות לחיים גבוהות, עיניים בצורת שקדים ושיער שחור ישר. הם נוטים להיות בעלי גוון עור צהבהב, ועיניהם בדרך כלל משופעות. אנשים סינים הם בדרך כלל קצרים יותר מתרבויות אסייתיות אחרות, עם גובה ממוצע של 5’5 “.

יפנית

לאנשים יפנים יש פרצופים בצורת סגלגל עם עצמות לחיים גבוהות, עיניים בצורת שקדים ושיער שחור ישר. הם נוטים להיות בעלי גוון עור בהיר, ועיניהם בדרך כלל עגולות. אנשים יפנים הם בדרך כלל גבוהים יותר מאנשים סיניים, עם גובה ממוצע של 5’7 “.

קוריאנים

לאנשים קוריאנים יש פרצופים בצורת אליפסה עם עצמות לחיים גבוהות, עיניים בצורת שקדים ושיער שחור גלי. הם נוטים להיות בעלי גוון עור בהיר, ועיניהם בדרך כלל עגולות. אנשים קוריאנים הם בדרך כלל גבוהים יותר מאנשים סיניים, עם גובה ממוצע של 5’9 “.

כפי שאתה יכול לראות, ישנם כמה הבדלים פיזיים מובהקים בין סינים, יפנים וקוריאנים. בעוד שכל שלוש התרבויות חולקות כמה קווי דמיון, לכל אחד מהם יש תכונות פיזיות ייחודיות משלהם המבדילות אותן.

אז, בפעם הבאה שאתה מנסה להבין את ההבדל בין סינית, יפנית וקוריאנים, זכור את התכונות הפיזיות האלה!

לא משנה מאיזו תרבות אתה בא, כולנו יכולים להעריך את היופי של המגוון!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן