דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ליצ’י, רמבוטן ולונגן?

מה ההבדל בין ליצ’י, רמבוטן ולונגן?

מה זה ליצ’י?

ליצ’י הוא פרי טרופי יליד סין. זהו פרי קטן ועגול עם עור דק ועורתי ובשר מתוק ועסיסי. הפירות נאכלים בדרך כלל טרי, אך ניתן להשתמש בהם גם בפקקים, ג’לי וקינוחים אחרים. ליצ’י עשירה בוויטמין C ונוגדי חמצון אחרים, ולפי ההערכה יש יתרונות בריאותיים רבים.

מה זה ramboten?

Ramboten הוא פרי טרופי יליד דרום מזרח אסיה. זהו פרי גדול ועגול עם עור עבה ועור ובשר מתוק ועסיסי. הפירות נאכלים בדרך כלל טרי, אך ניתן להשתמש בהם גם בפקקים, ג’לי וקינוחים אחרים. רמבוטן עשיר בוויטמין C ובנוגדי חמצון אחרים, ולפי ההערכה יש יתרונות בריאותיים רבים.

מה זה לונגן?

לונגן הוא פרי טרופי יליד הודו. זהו פרי קטן ועגול עם עור דק ועורתי ובשר מתוק ועסיסי. הפירות נאכלים בדרך כלל טרי, אך ניתן להשתמש בהם גם בפקקים, ג’לי וקינוחים אחרים. לונגן עשירה בוויטמין C ונוגדי חמצון אחרים, ולפי ההערכה יש יתרונות בריאותיים רבים.

מהם ההבדלים בין ליצ’י, רמבוטן ולונגן?

ההבדל העיקרי בין ליצ’י, רמבוטן ולונגן הוא גודלם. ליצ’י הוא הקטן מבין השלושה, ואילו רמבוטן הוא הגדול ביותר. לונגן נמצא איפשהו בין לבין. עורם של ליצ’י ולונגן דק גם יותר מזה של רמבוטן. הטעם של שלושת הפירות דומה, אך ליצ’י ולונגן נחשבים בדרך כלל למתוקים יותר מרמבוטן.

ערך תזונתי של ליצ’י, רמבוטן ולונגן

כל שלושת הפירות עשירים בוויטמין C ובנוגדי חמצון אחרים, ומאמינים שיש להם יתרונות בריאותיים רבים. ליצ’י עשירה גם בסיבים תזונתיים ואילו רמבוטן עשירה באשלגן. לונגן עשירה בברזל וסידן. כל שלושת הפירות דלים בקלוריות ושומן, מה שהופך אותם לאפשרות חטיפים בריאה.

לא משנה באיזה מהם תבחר, ליצ’י, רמבוטן או לונגן, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל חטיף טעים ומזין!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן