דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין לגונה לאגם?

מה ההבדל בין לגונה לאגם?

מה זה לגונה?

לגונה היא גוף מים שהוא בדרך כלל רדוד ומופרד מהים על ידי סרגל חול או שונית אלמוגים. לגונות נמצאות בדרך כלל באזורים טרופיים וסובטרופיים ולעתים קרובות קשורים לאוקיאנוס על ידי תעלה רדודה. לגונות בדרך כלל קטנות יותר מאגמים ומשמשות לעתים קרובות לדיג, לשחייה ופעילויות פנאי אחרות.

מהו אגם?

אגם הוא גוף גדול של מים המוקף ביבשה. האגמים הם בדרך כלל גדולים בהרבה מלגונאס ולעתים קרובות משמשים לדיג, לשחייה ופעילויות פנאי אחרות. אגמים משמשים גם לשתיית מי שתייה, השקיה וכוח הידרואלקטרי.

מה ההבדל בין לגונה לאגם?

ההבדל העיקרי בין לגונה לאגם הוא גודלם. לגונות בדרך כלל קטנות בהרבה מאגמים ולעתים קרובות קשורים לאוקיאנוס על ידי תעלה רדודה. האגמים בדרך כלל גדולים בהרבה מלגונאס ומוקפים ביבשה.

לגונות

לגונות הם בדרך כלל גופי מים רדודים המופרדים מהים על ידי סרגל חול או שונית אלמוגים. לגונות נמצאות בדרך כלל באזורים טרופיים וסובטרופיים ולעתים קרובות קשורים לאוקיאנוס על ידי תעלה רדודה. לגונות בדרך כלל קטנות יותר מאגמים ומשמשות לעתים קרובות לדיג, לשחייה ופעילויות פנאי אחרות.

אגמים

האגמים בדרך כלל גדולים בהרבה מלגונאס ומוקפים ביבשה. אגמים משמשים לרוב לדיג, לשחייה ופעילויות פנאי אחרות. אגמים משמשים גם לשתיית מי שתייה, השקיה וכוח הידרואלקטרי.

לסיכום, ההבדל העיקרי בין לגונה לאגם הוא גודלם. לגונות בדרך כלל קטנות בהרבה מאגמים ולעתים קרובות קשורים לאוקיאנוס על ידי תעלה רדודה. האגמים בדרך כלל גדולים בהרבה מלגונאס ומוקפים ביבשה. אז בפעם הבאה שאתה תוהה מה ההבדל בין לגונה לאגם, תדע! תיהני לחקור את שניהם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן