דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין בור מים לבאר מים?

מה ההבדל בין בור מים לבאר מים?

מהו בור מים?

בור מים הוא סוג של מערכת אחסון מים המשמשת לאיסוף ואחסון מי גשמים. בדרך כלל הוא עשוי מבטון ונחפר לאדמה. בור המים נועד לאסוף ולאחסן מי גשמים הנופלים על האדמה, וניתן להשתמש בו גם לאיסוף נגר ממקורות אחרים כמו גגות וכבישים. בור המים מרופד בדרך כלל בחומר אטום למים למניעת חלחול וזיהום.

נושאים קשורים:

 

מהי באר מים?

באר מים היא סוג של מערכת אחסון מים המשמשת לאיסוף ואחסון מי תהום. בדרך כלל הוא עשוי מבטון ונחפר לאדמה. באר המים נועדה לאסוף ולאחסן מי תהום שנמצאים מתחת לפני כדור הארץ. באר המים בדרך כלל מרופדת בחומר אטום למים למניעת חלחול וזיהום.

הבדלים בין בור מים לבאר מים

מיקום

ההבדל העיקרי בין בור מים לבאר מים הוא מיקום המים. בור מים נועד לאסוף ולאחסן מי גשמים הנופלים על האדמה, ואילו באר מים נועדה לאסוף ולאחסן מי תהום שנמצאים מתחת לפני כדור הארץ.

מטרה

מטרת בור מים היא לאסוף ולאחסן מי גשמים, ואילו מטרת באר מים היא לאסוף ולאחסן מי תהום. שניהם משמשים כדי לספק מקור מים לשתייה, השקיה ושימושים אחרים.

בנייה

בניית בור מים ובאר מים דומה. שניהם עשויים בדרך כלל מבטון ונחפרים באדמה. בור המים ובאר המים מרופדים שניהם בחומר אטום למים למניעת חלחול וזיהום.

בורות מים ובארות מים הם שניהם מקורות מים חשובים לשתייה, השקיה ושימושים אחרים. הכרת ההבדל בין השניים יכולה לעזור לך לבחור את הבחירה הנכונה לצרכים שלך. אז עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין בור מים לבאר מים!

עכשיו כשאתה יודע את ההבדל בין בור מים לבאר מים, מדוע לא לצאת ולחקור את עולם מערכות אחסון המים?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן