דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ורמוט למרטיני?

מה ההבדל בין ורמוט למרטיני?

מה זה ורמוט?

ורמוט הוא יין ארומטי ומבוצר בטעם עשבי תיבול שונים, תבלינים ובוטניקים אחרים. בדרך כלל הוא משמש כפרפרטיף או כמרכיב בקוקטיילים. ורמוט זמין בזנים יבשים ומתוקים כאחד, והוא בדרך כלל מוגש מצונן או על קרח.

נושאים קשורים:

 

מה זה מרטיני?

מרטיני הוא קוקטייל קלאסי המיוצר עם ג’ין ורמוט. בדרך כלל הוא מוגש בכוס מרטיני עם קישוט זיתים או טוויסט לימון. היחס בין ג’ין לוורמוט יכול להשתנות, אך המתכון הקלאסי קורא לשני חלקים ג’ין לחלק אחד ורמוט.

מה ההבדל בין ורמוט למרטיני?

ההבדל העיקרי בין ורמוט למרטיני הוא שורמוט הוא יין ארומטי ומבוצר, ואילו מרטיני הוא קוקטייל מיוצר עם ג’ין וורמוט. ורמוט זמין בזנים יבשים ומתוקים כאחד, ואילו מרטיני מיוצר בדרך כלל עם ורמוט יבש. ורמוט מוגש בדרך כלל מצונן או מעל קרח, ואילו מרטיני מוגש בדרך כלל ישר בכוס מרטיני.

כיצד להכין מרטיני

להכין מרטיני זה קל. פשוט שלב שני חלקים ג’ין וחלק אחד ורמוט יבש בשייקר מלא בקרח. מנערים את התערובת במרץ למשך כעשר שניות, ואז מסננים אותה לכוס מרטיני. מקשטים בזיתים או עם טוויסט לימון, ותיהנו!

טיפים להכנת המרטיני המושלם

בעת יצירת מרטיני, חשוב להשתמש במרכיבים איכותיים. השתמש בג’ין באיכות טובה וברמוט יבש, וודא שהוורמוט טרי. כמו כן, אל תפחד להתנסות ביחסים שונים של ג’ין לוורמוט כדי למצוא את האיזון המושלם לטעם שלך.

מסקנה

ורמוט ומרטיני הם שני משקאות פופולריים, אך הם שונים לגמרי. ורמוט הוא יין ארומטי ומבוצר, ואילו מרטיני הוא קוקטייל המיוצר עם ג’ין וורמוט. הכנת מרטיני היא קלה, ועם כמה טיפים, תוכלו להכין את המרטיני המושלם בכל פעם. אז קדימה ותנסה – לחיים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן