דף הבית » מה ההבדל » מה אתה יכול להקפיא ומה לא?

מה אתה יכול להקפיא ומה לא?

מה אתה יכול להקפיא?

הקפאת אוכל הוא דרך נהדרת לשמר אותו לפרקי זמן ארוכים יותר. ניתן להקפיא ולאחסן פירות רבים, ירקות ופריטי מזון אחרים במשך חודשים. להלן כמה מהפריטים הנפוצים ביותר שניתן להקפיא:

פירות

פירות כמו תפוחים, בננות, תפוזים ופירות יער יכולים להיות קפואים כולם. אתה יכול להקפיא אותם שלמים, או לחתוך אותם לפרוסות או לקוביות. פירות קפואים נהדרים לשייקים, אפייה ומתכונים אחרים.

ירקות

ירקות כמו ברוקולי, כרובית, גזר ופלפלים יכולים להיות קפואים כולם. אתה יכול להקפיא אותם שלמים, או לחתוך אותם לפרוסות או לקוביות. ירקות קפואים נהדרים למרקים, תבשילים ומתכונים אחרים.

בשרים

בשרים כמו עוף, בקר, חזיר ודגים יכולים להיות קפואים כולם. אתה יכול להקפיא אותם שלמים, או לחתוך אותם לפרוסות או לקוביות. בשרים קפואים נהדרים עבור סעודות, תבשילים ומתכונים אחרים.

מוצרי חלב

מוצרי חלב כמו חלב, גבינה ויוגורט יכולים להיות קפואים כולם. אתה יכול להקפיא אותם שלמים, או לחתוך אותם לפרוסות או לקוביות. מוצרי חלב קפואים נהדרים לאפייה, שייקים ומתכונים אחרים.

מה אתה לא יכול להקפיא?

לא ניתן להקפיא את כל האוכל. להלן כמה מהפריטים הנפוצים ביותר שלא ניתן להקפיא:

ביצים

לא ניתן להקפיא ביצים בקליפותיהן. עם זאת, אתה יכול להקפיא חלבוני ביצה וחלמונים בנפרד. ניתן להשתמש בהם באפייה, חביתה ומתכונים אחרים.

מזון משומר

לא ניתן להקפיא אוכל משומר כמו שעועית, עגבניות ומרקים. יש לאחסן אותם במקום קריר ויבש ולהשתמש בו תוך מספר ימים מיום הפתיחה.

אוכל מטוגן

לא ניתן להקפיא מאכלים מטוגנים כמו צ’יפס, נאגטס עוף וטבעות בצל. יש לאכול אותם מייד או לאחסן אותם במקרר עד מספר ימים.

מוצרי אפיה

לא ניתן להקפיא

מוצרי אפיה כמו עוגות, עוגיות ולחמים. יש לאכול אותם מייד או לאחסן אותם במקרר עד מספר ימים.

הקפאת אוכל הוא דרך נהדרת לשמר אותו לפרקי זמן ארוכים יותר. אבל לא כל האוכל יכול להיות קפוא. הידיעה מה יכול ולא ניתן להקפיא תעזור לך להפיק את המרב מהאוכל שלך ולחסוך כסף בטווח הרחוק.

אז אל תפחד להקפיא את האוכל שלך – רק וודא שאתה יודע מה יכול ולא ניתן להקפיא!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן