דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לפרסם באינסטגרם?

למה אני לא יכול לפרסם באינסטגרם?

למה אני לא יכול לפרסם באינסטגרם?

סיבות נפוצות לאי היכולת לפרסם באינסטגרם

החשבון שלך הוא פרטי

אם חשבון האינסטגרם שלך מוגדר לפרטי, רק העוקבים המאושרים שלך יכולים לראות את הפוסטים שלך. אם אתה מנסה לפרסם לחשבון ציבורי, תצטרך לוודא שהחשבון שלך מוגדר לציבורי. כדי לעשות זאת, עבור לפרופיל שלך, הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן הקש על "הגדרות" ו"פרטיות". ודא שההגדרה "פרטיות חשבון" מוגדרת ל"ציבורי".

אתה לא מחובר

אם אינך מחובר לחשבון האינסטגרם שלך, לא תוכל לפרסם. ודא שאתה מחובר לחשבון הנכון ושאתה מחובר לאינטרנט. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, נסה להתנתק ואז להתחבר שוב.

הפוסט שלך ארוך מדי

באינסטגרם יש הגבלת תווים לפוסטים. אם אתה מנסה לפרסם משהו ארוך מדי, לא תוכל לפרסם אותו. נסה לחלק את הפוסט שלך למספר פוסטים או להשתמש בכיתוב קצר יותר.

טיפים לפתרון בעיות

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם אתה מתקשה לפרסם באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. ודא שאתה מחובר לרשת אמינה ושיש לך אות חזק. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, נסה לעבור לרשת אחרת או להתחבר לרשת Wi-Fi אחרת.

עדכן את האפליקציה שלך

אם אתה משתמש באפליקציית אינסטגרם, ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר. גרסאות מיושנות של האפליקציה עלולות לגרום לבעיות בפרסום. כדי לעדכן את האפליקציה, פתחו את App Store או Google Play Store וחפשו את אינסטגרם. הקש על כפתור "עדכן" כדי להוריד את הגרסה העדכנית ביותר.

נקה את המטמון שלך

המטמון של המכשיר שלך יכול לפעמים לגרום לבעיות בפרסום באינסטגרם. כדי לנקות את המטמון, עבור להגדרות המכשיר וחפש את הקטע "אפליקציות" או "יישומים". מצא את אפליקציית אינסטגרם והקש על "נקה מטמון". פעולה זו תמחק את כל הקבצים הזמניים שעלולים לגרום לבעיה.

צור קשר עם תמיכת אינסטגרם

אם אתה עדיין מתקשה לפרסם באינסטגרם, תוכל לפנות לתמיכה של אינסטגרם לקבלת עזרה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית אינסטגרם והקש על סמל "פרופיל" בפינה השמאלית התחתונה. הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן הקש על "עזרה" ו"דווח על בעיה". לאחר מכן תוכל לבחור את הבעיה שבה נתקלת ולשלוח הודעה לתמיכה של אינסטגרם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן