דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול לראות את אנשי הקשר ב-Gmail?

למה אני לא יכול לראות את אנשי הקשר ב-Gmail?

למה אני לא יכול לראות את אנשי הקשר ב-Gmail?

מה זה Gmail?

Gmail הוא שירות דוא"ל חינמי שפותח על ידי גוגל. הוא הושק בשנת 2004 ומאז הפך לאחד משירותי האימייל הפופולריים בעולם. Gmail מציע למשתמשים מגוון תכונות, כולל היכולת לאחסן אנשי קשר, ליצור תוויות ולחפש במיילים.

למה אני לא יכול לראות את אנשי הקשר שלי ב-Gmail?

ישנן מספר סיבות לכך שלא תוכל לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail. הסיבה הנפוצה ביותר היא שלא הוספת אותם לרשימת אנשי הקשר שלך. כדי להוסיף אנשי קשר לחשבון Gmail שלך, עליך לעבור תחילה ללשונית אנשי קשר בתפריט השמאלי. משם, תוכל להוסיף אנשי קשר באופן ידני או לייבא אותם משירותים אחרים. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail היא שלא הפעלת את תכונת אנשי הקשר. כדי להפעיל את תכונת אנשי הקשר, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "הפעל אנשי קשר". לבסוף, אם עדיין אינך יכול לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail, ייתכן שלא הענקת לג'ימייל גישה לאנשי הקשר שלך. כדי להעניק גישה ל-Gmail לאנשי הקשר שלך, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "אפשר לג'ימייל לגשת לאנשי הקשר שלי".

כיצד לתקן את הבעיה

אם אתה עדיין לא מצליח לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail, יש כמה שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. השלב הראשון הוא לוודא שהוספת את אנשי הקשר שלך לרשימת אנשי הקשר שלך. כדי להוסיף אנשי קשר לחשבון Gmail שלך, עליך לעבור תחילה ללשונית אנשי קשר בתפריט השמאלי. משם, תוכל להוסיף אנשי קשר באופן ידני או לייבא אותם משירותים אחרים. השלב השני הוא לוודא שהפעלת את תכונת אנשי הקשר. כדי להפעיל את תכונת אנשי הקשר, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "הפעל אנשי קשר". השלב השלישי הוא לוודא שהענקת לג'ימייל גישה לאנשי הקשר שלך. כדי להעניק גישה ל-Gmail לאנשי הקשר שלך, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם, תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "אפשר לג'ימייל לגשת לאנשי הקשר שלי." השלב הרביעי הוא לוודא שלא השבתת את תכונת אנשי הקשר. כדי להשבית את תכונת אנשי הקשר, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם, תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לבטל את הסימון בתיבה שליד "הפעל אנשי קשר." השלב החמישי הוא לוודא שלא חסמת את הגישה של Gmail לאנשי הקשר שלך. כדי לחסום את הגישה של Gmail לאנשי הקשר שלך, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית אנשי קשר ולאחר מכן לבטל את הסימון בתיבה שליד "אפשר ל-Gmail לגשת לאנשי הקשר שלי".

טיפים לפתרון בעיות

אם אתה עדיין לא מצליח לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail, יש כמה עצות לפתרון בעיות שאתה יכול לנסות. הטיפ הראשון הוא לוודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של Gmail. כדי לחפש עדכונים, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם, אתה יכול לבחור בכרטיסייה כללי ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "בדוק אם יש עדכונים." הטיפ השני הוא לוודא שאתה משתמש בכתובת הדוא"ל הנכונה. כדי לבדוק את כתובת הדוא"ל שלך, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית חשבונות ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "כתובת דוא"ל ראשית." הטיפ השלישי הוא לוודא שאינך משתמש בלקוח דוא"ל של צד שלישי. כדי לבדוק אם קיימים לקוחות דוא"ל של צד שלישי, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם תוכל לבחור בלשונית חשבונות ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "אפשר גישה ללקוחות דוא"ל של צד שלישי." הטיפ הרביעי הוא לוודא שאינך משתמש בשרת פרוקסי. כדי לבדוק אם יש שרתי פרוקסי, עליך לעבור ללשונית הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון Gmail. משם, תוכל לבחור בכרטיסייה מתקדם ולאחר מכן לסמן את התיבה שליד "השתמש בשרת פרוקסי".

סיכום

אם אתה מתקשה לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail, ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, ודא שהוספת את אנשי הקשר שלך לרשימת אנשי הקשר שלך. שנית, ודא שהפעלת את תכונת אנשי הקשר. שלישית, ודא שהענקת לג'ימייל גישה לאנשי הקשר שלך. רביעית, ודא שלא השבתת את תכונת אנשי הקשר. לבסוף, ודא שלא חסמת את הגישה של Gmail לאנשי הקשר שלך. אם אתה עדיין לא מצליח לראות את אנשי הקשר שלך ב-Gmail, יש כמה עצות לפתרון בעיות שאתה יכול לנסות, כגון לוודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של Gmail, שימוש בכתובת הדוא"ל הנכונה, ולא שימוש בדוא"ל של צד שלישי שרת לקוח או פרוקסי. למידע נוסף על איך לתקן בעיה זו, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן