דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל כוס עדשים?

כמה שוקל כוס עדשים?

כמה שוקל כוס עדשים?

כמה שוקל כוס עדשים?

עדשים הן קטניה רב-תכליתית המהוות מקור נהדר לחלבון צמחי, סיבים וחומרי תזונה חיוניים אחרים. אבל כמה שוקלת כוס עדשים? כוס עדשים מבושלות שוקלת כ-198 גרם, או 0.44 פאונד. זה מתורגם ל-0.198 קילוגרם.

יתרונות תזונתיים של עדשים

עדשים הן מקור נהדר לחלבון צמחי, המכילות כ-9 גרם חלבון לכל כוס מבושל. הם גם מקור טוב לסיבים, המספקים כ-15.6 גרם סיבים לכל כוס מבושל. עדשים הן גם מקור מצוין לפולאט, ברזל וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים.

סוגי עדשים

ישנם סוגים רבים ושונים של עדשים זמינים, כולל עדשים ירוקות, חומות, אדומות וצהובות. לכל סוג עדשים יש את הטעם והמרקם הייחודיים לו, וניתן להשתמש בה במגוון מתכונים. עדשים ירוקות וחומות מתאימות ביותר לסלטים ומרקים, בעוד שעדשים אדומות וצהובות מתאימות למאכלים כמו קארי ודהל.

איך לבשל עדשים

בישול עדשים קל ודורש הכנה מינימלית. ראשית יש לשטוף את העדשים במסננת או במסננת. לאחר מכן, הוסף את העדשים לסיר עם מספיק מים כדי לכסות אותן בכשני סנטימטרים. מביאים את הסיר לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים 15-20 דקות עד שהעדשים רכות. לאחר הבישול מסננים את העדשים ומתבלים לפי הרצוי.

עדשים הן קטניה מזינה ורב-תכליתית שניתן להשתמש בה במגוון מאכלים. כוס עדשים מבושלות שוקלת כ-198 גרם, או 0.198 קילוגרם. כדי ללמוד עוד על היתרונות התזונתיים של עדשים וכיצד לבשל אותן, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן