דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל העובר בשבוע 22?

כמה שוקל העובר בשבוע 22?

כמה שוקל העובר בשבוע 22?

מהו משקל העובר התקין בשבוע 22?

בשבוע 22 להריון, העובר הממוצע שוקל כ-0.5 ק"ג (1.1 פאונד). זהו המשקל המשוער של מנגו גדול או מלונית קטנה.

מה קורה בשבוע ה-22 להריון?

בשבוע 22, אורכו של העובר הוא כ-27 ס"מ (10.6 אינץ') מכף רגל ועד ראש ומשקלו כ-0.5 ק"ג (1.1 פאונד). העובר גדל משמעותית מתחילת ההריון, וכיום הוא כשני שליש מגודלו של תינוק שזה עתה נולד. עיניו של התינוק פקוחות כעת והעפעפיים יכולים לזוז. התינוק יכול גם לשמוע ולהגיב לרעשים חזקים. ריאותיו של התינוק ממשיכות להתפתח, וכעת התינוק מסוגל לתרגל נשימה. עור התינוק מכוסה בחומר שעווה בשם vernix caseosa, המסייע בהגנה על עור התינוק מפני מי השפיר.

מה הסיכון ללידה מוקדמת בשבוע 22?

בשבוע 22, הסיכון ללידה מוקדמת עדיין גבוה יחסית. הסיכון ללידה מוקדמת עולה ככל שההריון מתקדם, והוא הגבוה ביותר בשבוע 22. לתינוקות שנולדו בשבוע 22 יש סיכוי נמוך מאוד לשרוד, ולאלו שכן שורדים יש לרוב סיבוכים בריאותיים ארוכי טווח.

מה אני יכול לעשות כדי להפחית את הסיכון ללידה מוקדמת?

ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להפחית את הסיכון ללידה מוקדמת. אלו כוללים:

1. שמרו על אורח חיים בריא

שמירה על אורח חיים בריא במהלך ההריון חשובה הן לבריאותך והן לבריאות תינוקך. זה כולל אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה והימנעות מעישון, אלכוהול וסמים.

2. קבל טיפול טרום לידתי קבוע

קבלת טיפול טרום לידתי קבוע חיונית להריון בריא. הרופא או המיילדת שלך יכולים לעקוב אחר בריאותך ובריאות תינוקך, ויכולים לסייע בזיהוי בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם.

3. הימנע מלחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על ההריון שלך. נסה למצוא דרכים להתמודד עם מתח, כגון יוגה, מדיטציה או שיחה עם חבר.

4. לנוח הרבה

מנוחה מספקת חשובה להריון בריא. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה וקחו תנומות קבועות במהלך היום. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להפחית את הסיכון ללידה מוקדמת ולהבטיח הריון בריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן