דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל העובר בשבוע 18?

כמה שוקל העובר בשבוע 18?

כמה שוקל העובר בשבוע 18?

משקל עובר בשבוע 18 להריון

בשבוע 18 להריון, העובר גדל במהירות והגיע למשקל של כ-0.5 ק"ג (1.1 פאונד). זהו משקל ממוצע, מכיוון שחלק מהעוברים עלולים לשקול יותר או פחות מזה. העובר ממשיך לגדול ולהתפתח, ומשקלו עולה בקצב קבוע.

משקל עוברי ממוצע בגיל 18 שבועות

בשבוע 18 להריון, משקל העובר הממוצע הוא 0.5 ק"ג (1.1 פאונד). זהו משקל ממוצע, מכיוון שחלק מהעוברים עלולים לשקול יותר או פחות מזה. העובר ממשיך לגדול ולהתפתח, ומשקלו עולה בקצב קבוע.

קצב גדילת העובר ב-18 שבועות

בשבוע 18 להריון, העובר גדל במהירות. קצב גדילת העובר הממוצע בשלב זה הוא כ-10 גרם ליום. המשמעות היא שהעובר עולה במשקל בקצב קבוע וממשיך להתפתח ולגדול.

העובר גם ממשיך לפתח את איבריו ומערכותיו, ועצמותיו ושריריו ממשיכים לגדול ולהתחזק. בשבוע 18, אורכו של העובר הוא כ-16 ס"מ (6.3 אינץ') מכף רגל ועד ראש ומשקלו כ-0.5 ק"ג (1.1 פאונד).

העובר גם ממשיך לפתח את חושיו ומתחיל להגיב לאור, קול ומגע. גם העובר מתחיל להסתובב וניתן לראות אותו בסריקות אולטרסאונד. בשלב זה, העובר מתחיל להיראות יותר ויותר כמו תינוק.

שָׁבוּעַ משקל עובר ממוצע (ק"ג)
12 שבועות 0.2
16 שבועות 0.4
18 שבועות 0.5
20 שבועות 0.7
24 שבועות 1.0

בשבוע 18 להריון, העובר ממשיך לגדול ולהתפתח ומשקלו עולה בקצב קבוע. משקל העובר הממוצע בשלב זה הוא 0.5 ק"ג (1.1 פאונד), וקצב גדילת העובר הממוצע הוא כ-10 גרם ליום. העובר גם ממשיך לפתח את איבריו ומערכותיו, ועצמותיו ושריריו ממשיכים לגדול ולהתחזק.

בשלב זה, העובר מתחיל להיראות יותר ויותר כמו תינוק ומתחיל להגיב לאור, קול ומגע. גם העובר מתחיל להסתובב וניתן לראות אותו בסריקות אולטרסאונד. חשוב לעקוב אחר הגדילה וההתפתחות של העובר לאורך כל ההריון כדי לוודא שהוא גדל ומתפתח כרגיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן