דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל דייט אחד?

כמה שוקל דייט אחד?

כמה שוקל דייט אחד?

מה זה דייט?

תמר הוא סוג של פרי הגדל על עץ התמר. תמרים גדלים במדינות רבות ברחבי העולם, כולל המזרח התיכון, צפון אפריקה וארצות הברית. תמרים הם מזון חטיף פופולרי ונעשה בהם שימוש נפוץ באפייה.

ערך תזונתי של תמרים

תמרים הם מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. הם גם מקור טוב לאנרגיה ומכילים סוכרים טבעיים. תמרים דלים בשומן וכולסטרול ומהווים מקור טוב לאשלגן.

כמה שוקל דייט אחד?

תמר אחד שוקל בדרך כלל כ-7-8 גרם, וזה שווה ערך ל-0.25 אונקיות או 0.02 פאונד. המשמעות היא שתמר אחד שוקל כ-0.01 קילוגרם.

סוגי תאריכים

ישנם מספר סוגים שונים של תמרים, כולל Deglet Noor, Medjool ו- Khadrawy. תמרים של דגלט נור הם סוג התמר הנפוץ ביותר וצבעם בהיר ומרקם חצי רך. תמרים של Medjool גדולים, רכים ומתוקים יותר מתמר Deglet Noor. תמרים חדראויים קטנים, בצבע כהה ומתוקים מאוד.

דגלט נור תמרים

תאריכי Deglet Noor הם סוג התמרים הנפוץ ביותר. הם בהירים בצבע ובמרקם חצי רכים. תמר אחד של Deglet Noor שוקל בדרך כלל כ-7-8 גרם, וזה שווה ערך ל-0.25 אונקיות או 0.02 פאונד. המשמעות היא שתמר אחד של דגלט נור שוקל כ-0.01 קילוגרם.

תמרי מג'הול

תמרים של Medjool גדולים, רכים ומתוקים יותר מתמר Deglet Noor. תמר אחד של Medjool שוקל בדרך כלל כ-10-12 גרם, וזה שווה ערך ל-0.35 אונקיות או 0.03 פאונד. המשמעות היא שתמר אחד של Medjool שוקל כ-0.01 קילוגרם.

יתרונות בריאותיים של אכילת תמרים

תמרים הם חטיף מזין ויכול לספק יתרונות בריאותיים רבים. הם מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. תמרים יכולים לעזור לווסת את רמות הסוכר בדם, להפחית את הכולסטרול ולשפר את העיכול. הם גם עשירים בנוגדי חמצון, שיכולים לסייע בהגנה מפני מחלות. אכילת תמרים יכולה גם לעזור להגביר את רמות האנרגיה ולשפר את הבריאות הכללית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן