דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל אבטיח ממוצע?

כמה שוקל אבטיח ממוצע?

כמה שוקל אבטיח ממוצע?

מהו המשקל הממוצע של אבטיח?

המשקל הממוצע של אבטיח הוא בסביבות 5.5 קילוגרם (12.1 פאונד). גודלו של אבטיח יכול להשתנות בהתאם לזן, תנאי הגידול וכמות המים והחומרים המזינים שהוא מקבל.

מה משפיע על גודלו של אבטיח?

גודלו של אבטיח מושפע ממספר גורמים, ביניהם המגוון, תנאי הגידול וכמות המים והחומרים המזינים שהוא מקבל. אבטיחים מסווגים בדרך כלל לשתי קטגוריות: קטנים (פחות מ-5.5 ק"ג) וגדולים (יותר מ-5.5 ק"ג).

איך לבחור את האבטיח המושלם

כשאתה בוחר אבטיח, חפש אחד שיש לו קליפה עמומה, לא מבריקה. הקליפה צריכה להיות גם מעט יציבה וללא חבורות, חתכים או שקעים. האבטיח צריך גם להרגיש כבד לגודלו. כדי לבדוק את הבשלות, חבטו באבטיח והקשיבו לצליל עמוק וחלול.

חפש קליפה עמומה

כשאתה בוחר אבטיח, חפש אחד שיש לו קליפה עמומה, לא מבריקה. הקליפה צריכה להיות גם מעט יציבה וללא חבורות, חתכים או שקעים.

בדוק את הבשלות

כדי לבדוק את הבשלות, חבטו באבטיח והקשיבו לצליל עמוק וחלול. האבטיח צריך גם להרגיש כבד לגודלו.

בחר את הזן הנכון

בעת בחירת אבטיח, בחר את הזן המתאים לצרכים שלך. אבטיחים מסווגים בדרך כלל לשתי קטגוריות: קטנים (פחות מ-5.5 ק"ג) וגדולים (יותר מ-5.5 ק"ג).

שקול תנאי גידול

גודלו של אבטיח מושפע ממספר גורמים, ביניהם המגוון, תנאי הגידול וכמות המים והחומרים המזינים שהוא מקבל. בחרו אבטיח שגדל בתנאים אידיאליים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

המשקל הממוצע של אבטיח הוא בסביבות 5.5 קילוגרם (12.1 פאונד). כשאתה בוחר אבטיח, חפש אחד שיש לו קליפה עמומה, לא מבריקה, והכה בו כדי לבדוק את הבשלות. בחרו את הזן הנכון וקחו בחשבון את תנאי הגידול לקבלת התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן