דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל אבטיח בלי קליפה?

כמה שוקל אבטיח בלי קליפה?

כמה שוקל אבטיח בלי קליפה?

כמה שוקל אבטיח ללא קליפה?

אבטיחים הם פרי קיץ פופולרי שיכול לשקול בין 5 ל-18 קילוגרם (11 עד 40 פאונד). המשקל הממוצע של אבטיח ללא קליפתו הוא בערך 4 עד 5 קילוגרמים (8.8 עד 11 פאונד).

גורמים המשפיעים על משקלו של אבטיח

משקלו של אבטיח יכול להיות מושפע מכמה גורמים, ביניהם מגוון האבטיח, גודל האבטיח, האקלים בו הוא גדל וכמות המים שקיבל האבטיח במהלך מחזור הגידול שלו.

מדידת משקלו של אבטיח ללא קליפתו

כדי למדוד את משקלו של אבטיח ללא הקליפה שלו, תצטרכו להסיר את הקליפה ולשקול את בשר האבטיח. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיתוך האבטיח לשניים ושקילת כל חצי בנפרד. לאחר מכן ניתן להוסיף את שתי המשקולות יחד כדי לקבל את המשקל הכולל של האבטיח ללא הקליפה שלו.

משקל ממוצע של אבטיח ללא הקליפה שלו

המשקל הממוצע של אבטיח ללא קליפתו הוא בערך 4 עד 5 קילוגרמים (8.8 עד 11 פאונד). זה יכול להשתנות בהתאם למגוון האבטיח, גודל האבטיח, האקלים בו הוא גדל וכמות המים שקיבל האבטיח במהלך מחזור הגידול שלו.

מגוון משקל ממוצע (ק"ג)
חֲסַר גַרעִינִים 4.5
זרעים 5.5

כפי שניתן לראות, המשקל הממוצע של אבטיח ללא קליפתו יכול להשתנות בהתאם למגוון האבטיח. אבטיחים ללא גרעינים נוטים להיות קלים יותר, ואילו אבטיחים עם גרעינים נוטים להיות כבדים יותר.

חשוב לציין שגם משקלו של אבטיח יכול להשתנות בהתאם לגודל האבטיח. אבטיחים קטנים יותר נוטים להיות קלים יותר, ואילו אבטיחים גדולים יותר נוטים להיות כבדים יותר.

סיכום

לסיכום, המשקל הממוצע של אבטיח ללא קליפתו הוא כ-4 עד 5 קילוגרם (8.8 עד 11 פאונד). זה יכול להשתנות בהתאם למגוון האבטיח, גודל האבטיח, האקלים בו הוא גדל וכמות המים שקיבל האבטיח במהלך מחזור הגידול שלו.

  • אבטיחים ללא גרעינים נוטים להיות קלים יותר, בממוצע 4.5 ק"ג.
  • אבטיחים זרעים נוטים להיות כבדים יותר, בממוצע 5.5 ק"ג.
  • אבטיחים קטנים יותר נוטים להיות קלים יותר, ואילו אבטיחים גדולים יותר נוטים להיות כבדים יותר.

למידע נוסף על אבטיחים ומשקלם, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן