דף הבית » מאמרים » כמה שוקל אבטיח?

כמה שוקל אבטיח?

כמה שוקל אבטיח?

כמה שוקל אבטיח?

אבטיח הוא פרי קיץ פופולרי, שאנשים בכל רחבי העולם נהנים ממנו. זהו חטיף מרענן, ותוספת נהדרת לסלטים ומנות אחרות. אבל כמה שוקל אבטיח?

המשקל הממוצע של אבטיח

האבטיח הממוצע שוקל בין 5 ל-12 ק"ג (11 ל-26 פאונד). משקלו המדויק של אבטיח תלוי בגודלו, במגוון ובתנאי הגידול שלו. אבטיחים קטנים יותר נוטים לשקול פחות מאשר גדולים יותר, וזנים מסוימים כבדים יותר מאחרים באופן טבעי.

מדוע משקלו של אבטיח חשוב?

משקלו של אבטיח חשוב מכמה סיבות. ראשית, זה משפיע על עלות הפרי. אבטיחים כבדים יותר הם בדרך כלל יקרים יותר מאשר קלים יותר. בנוסף, משקלו של אבטיח יכול להעיד על בשלותו. בדרך כלל, ככל שהאבטיח כבד יותר, כך הוא בשל יותר. לבסוף, משקלו של אבטיח יכול לקבוע כמה מיץ הוא מכיל.

איך לדעת אם אבטיח בשל

בנוסף לשקילת אבטיח, יש עוד כמה דרכים לדעת אם הוא בשל. ראשית, הסתכלו על צבע העור של האבטיח. זה צריך להיות ירוק עמוק עם פסים צהובים או לבנים. אם לאבטיח יש צבע עמום וחיוור, הוא לא בשל. בנוסף, חפש כתם צהוב על האבטיח. נקודה זו מציינת היכן ישב האבטיח על האדמה והבשיל בשמש. לבסוף, דופקים את האבטיח. אם זה נשמע חלול, זה בשל.

איך לאחסן אבטיח

כשמאחסנים אבטיח, חשוב לשמור אותו בטמפרטורה הנכונה. יש לאחסן אבטיחים במקום קריר ויבש, כגון מקרר. אם אין לכם מקום במקרר, אחסנו את האבטיח במקום קריר וחשוך. בנוסף, הרחק את האבטיח מאור שמש ישיר, מכיוון שזה עלול לגרום לו להתקלקל מהר יותר.

אבטיחים הם פרי קיץ פופולרי, וניתן ליהנות מהם במגוון דרכים. האבטיח הממוצע שוקל בין 5 ל-12 ק"ג (11 ל-26 פאונד). בנוסף, משקלו של אבטיח יכול להעיד על בשלותו, ויש עוד כמה דרכים לדעת אם הוא בשל. כשמאחסנים אבטיח, חשוב לשמור אותו במקום קריר ויבש, כמו מקרר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן