דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקלת ירך עוף?

כמה שוקלת ירך עוף?

כמה שוקלת ירך עוף?

מה זה ירך עוף?

ירך עוף היא חתך עוף מאזור הירכיים של הציפור. זהו נתח בשר כהה, כלומר הוא מכיל יותר שומן וקלוריות מאשר נתחי בשר לבן. זהו נתח עוף פופולרי למתכונים רבים וניתן לבשל אותו במגוון דרכים.

כמה שוקל ירך עוף?

המשקל הממוצע של ירך עוף הוא בין 70 ל-80 גרם (2.5 עד 2.8 אונקיות). גודל הירך יכול להשתנות בהתאם לגזע העוף ולגיל הציפור. אם אתם קונים ירכי עוף במכולת, הם יימכרו בדרך כלל באריזות של ארבע או חמש, כאשר כל ירך שוקל בסביבות 80 גרם.

מדידת משקל של ירך עוף

הדרך הטובה ביותר למדוד את המשקל של ירך עוף היא להשתמש במשקל מטבח. הניחו את ירך העוף על הסולם וודאו שהסקאלה מוגדרת ליחידת המידה הנכונה (גרם או אונקיות). המשקל צריך להיות מוצג על הצג של המשקל.

שימוש בכוס מדידה

אם אין לכם משקל למטבח, תוכלו להשתמש בכוס מדידה כדי למדוד משקל של ירך עוף. מניחים את ירך העוף בכוס המדידה וממלאים אותה במים עד שהיא שקועה לחלוטין. לאחר מכן ניתן לקבוע את משקל ירך העוף על ידי הפחתת משקל המים ממשקל כוס המדידה.

שימוש בסרגל מטבח

דרך נוספת למדוד את משקל ירך עוף היא להשתמש בסרגל מטבח. מניחים את ירך העוף על הסרגל ומודדים את אורך ורוחב הירך. הכפל את שתי המידות יחד כדי לקבל את שטח הפנים של הירך. לאחר מכן, הכפילו את שטח הפנים בצפיפות העוף (1.1 גרם לסנטימטר מעוקב) כדי לקבל את משקל הירך.

שימוש בסכין מטבח

אתה יכול גם להשתמש בסכין מטבח כדי למדוד את משקל ירך עוף. מניחים את ירך העוף על קרש חיתוך וחותכים אותו לשני חלקים שווים. שקלו כל חלק בנפרד ואז הוסיפו את שתי המשקולות יחד כדי לקבל את המשקל הכולל של ירך העוף.

סיכום

ירך עוף שוקלת בדרך כלל בין 70 ל-80 גרם (2.5 עד 2.8 אונקיות). הדרך הטובה ביותר למדוד את המשקל של ירך עוף היא להשתמש במשקל מטבח, אבל אתה יכול גם להשתמש בכוס מדידה, סרגל מטבח או סכין מטבח. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן