דף הבית » כמה שוקל » כמה מסי שוקל? – משקל מסי בק"ג

כמה מסי שוקל? – משקל מסי בק"ג

כמה מסי שוקל? - משקל מסי בק"ג

כמה מסי שוקל?

ליונל מסי הוא אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא ידוע במיומנות ובזריזות המדהימים שלו על המגרש. אבל כמה הוא שוקל?

התשובה היא 71 קילוגרם, או 156.5 פאונד. מסי גובהו 5 רגל ו-7 אינץ', ואחוז השומן בגופו מוערך בכ-8%. יש לו מבנה שרירי, ומידות הגוף שלו הן כדלקמן: חזה – 38 אינץ', מותניים – 31 אינץ', ודו-ראשי – 12 אינץ'.

מסי נחשב לאחד השחקנים הכי כושר גופני בעולם. יש לו יכולת קרדיווסקולרית מרשימה והוא מסוגל לרוץ לפרקי זמן ארוכים מבלי להתעייף. הוא גם מסוגל לקפוץ גבוה יותר מרוב השחקנים, והזריזות שלו היא ללא תחרות.

משטר התזונה והכושר של מסי

מסי עוקב אחר משטר דיאטה וכושר קפדני כדי לשמור על משקלו ומבנה גופו. הוא אוכל תזונה מאוזנת עשירה בחלבונים, דלה בפחמימות ועשירה בויטמינים ומינרלים. הוא גם שותה הרבה מים ונמנע ממזונות מעובדים. הוא גם עושה תרגילי כוח ומיזוג קבועים כדי להישאר בכושר.

מסי גם עוקב אחר לוח זמנים קפדני של שינה. הוא ישן שמונה שעות מדי לילה וישן תנומות קבועות במהלך היום. זה עוזר לו להישאר נמרץ וממוקד על המגרש.

היתרונות של להיות קל משקל

להיות קל משקל יש יתרונות רבים עבור כדורגלן. זה עוזר להם לנוע במהירות ולשנות כיוון במהירות. זה גם עוזר להם לקפוץ גבוה יותר ולהיות זריזים יותר. משקלו הקל של מסי גם עוזר לו לחסוך באנרגיה ולהישאר רענן במהלך משחק.

אחד היתרונות של היותו קל משקל הוא שהוא עוזר להפחית את הסיכון לפציעה. מסי מסוגל לנוע במהירות ולשנות כיוון במהירות מבלי להעמיס יותר מדי על גופו. זה עוזר להפחית את הסיכון של מתיחות שרירים ופציעות אחרות.

מידות המשקל והגוף של מסי לאורך זמן

משקלו ומדידות הגוף של מסי נשארו עקביות יחסית לאורך השנים. הוא תמיד היה שחקן קליל וזריז. עם זאת, הוא צבר קצת מסת שריר במהלך השנים, מה שעזר לו להיות אפילו יותר חזק ונפיץ.

משקלו ומדידות גופו של מסי הושפעו גם מגילו. ככל שהוא התבגר, הגוף שלו הפך באופן טבעי פחות זריז והוא צבר קצת מסת שריר. זה עזר לו להישאר תחרותי ולהמשיך להופיע ברמה גבוהה.

סיכום

התשובה לשאלה, כמה שוקל מסי, היא 71 קילוגרם, או 156.5 פאונד. מסי הוא שחקן בכושר וזריז להפליא, ומשקלו ומידות הגוף שלו נשארו עקביות יחסית לאורך השנים. משקלו הקל עוזר לו לנוע במהירות ולשנות כיוון במהירות, מה שעוזר להפחית את הסיכון לפציעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן