דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מוט לחיצת חזה?

כמה שוקל מוט לחיצת חזה?

כמה שוקל מוט לחיצת חזה?

כמה שוקל מוט לחיצת חזה?

מוטות לחיצת חזה הם דרך מצוינת לבנות כוח וסיבולת בפלג הגוף העליון. אבל כמה שוקל מוט לחיצת חזה? התשובה תלויה בסוג הבר שבו אתה משתמש.

סרגל לחיצת חזה סטנדרטי

מוט לחיצת חזה סטנדרטי הוא סוג המוט הנפוץ ביותר המשמש ללחיצות חזה. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה ומשקלו כ-10 קילוגרם (22 פאונד). אורך הבר עצמו בדרך כלל כ-1.2 מטר (4 רגל) ויש לו שתי ידיות המרוחקות כ-0.6 מטר (2 רגל) זו מזו.

בר לחיצת חזה אולימפי

מוט לחיצת חזה אולימפי הוא גרסה כבדה יותר של המוט הסטנדרטי. הוא עשוי מפלדה ומשקלו כ-15 קילוגרם (33 פאונד). אורך המוט בדרך כלל כ-1.5 מטר (5 רגל) ויש לו שתי ידיות המרוחקות כ-0.7 מטר (2.5 רגל) זו מזו.

מוט לחיצת חזה מתכוונן

מוט לחיצת החזה המתכוונן הוא סוג חדש יותר של מוט המאפשר לך להתאים את משקל המוט. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה ויכול לשקול בין 10 ל-25 קילוגרם (22 עד 55 פאונד). אורכו של הבר בדרך כלל כ-1.2 מטר (4 רגל) ויש לו שתי ידיות המרוחקות כ-0.6 מטר (2 רגל) זו מזו.

סיכום

כפי שאתה יכול לראות, המשקל של מוט לחיצת חזה תלוי בסוג המוט שבו אתה משתמש. מוטות לחיצת חזה סטנדרטיים שוקלים בדרך כלל 10 ק"ג (22 פאונד), מוטות לחיצת חזה אולימפיים שוקלים 15 ק"ג (33 פאונד), ומוטות לחיצת חזה מתכווננים יכולים לשקול בכל מקום בין 10 ל-25 ק"ג (22 עד 55 פאונד). לא משנה באיזה סוג של בר אתה משתמש, חשוב לוודא שאתה משתמש במשקל הנכון לגוף ולרמת הכושר שלך. אם אינכם בטוחים, תמיד עדיף להתייעץ עם מאמן אישי או איש כושר מוסמך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן