דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לשתף יומן Google כדי לבחור תאריך מוסכם

כיצד לשתף יומן Google כדי לבחור תאריך מוסכם

כיצד לשתף יומן Google כדי לבחור תאריך מוסכם

צור יומן גוגל

יומן Google הוא דרך מצוינת לעקוב אחר האירועים והפגישות שלך. אתה יכול גם לשתף את היומן שלך עם אנשים אחרים, כך שתוכל לתאם בקלות לוחות זמנים ולבחור תאריך מוסכם. הנה איך ליצור יומן של גוגל.

שלב 1: היכנס ל-Google Calendar

השלב הראשון הוא להיכנס לחשבון Google שלך. אם אין לך חשבון Google, אתה יכול ליצור אחד בחינם. לאחר שנכנסת, לחץ על הכרטיסייה "היומנים שלי".

שלב 2: צור לוח שנה חדש

ברגע שאתה בכרטיסייה "היומנים שלי", לחץ על הלחצן "+" כדי ליצור לוח שנה חדש. תתבקש להזין שם עבור היומן שלך, כמו גם תיאור. אתה יכול גם לבחור צבע עבור לוח השנה שלך.

שתף את היומן שלך

לאחר שיצרת את היומן שלך, תוכל לשתף אותו עם אנשים אחרים. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: העתק את קישור היומן

השלב הראשון הוא העתקת הקישור ללוח השנה. לשם כך, לחץ על כפתור "שתף" ליד היומן שלך. תתבקש להזין את כתובות האימייל של האנשים שאיתם אתה רוצה לשתף את היומן שלך. אתה יכול גם לבחור אם הם יוכלו להציג או לערוך את היומן שלך.

שלב 2: שלח את הקישור ליומן

לאחר שהעתקת את הקישור של היומן, תוכל לשלוח אותו לאנשים שאיתם אתה רוצה לשתף את היומן שלך. אתה יכול לעשות זאת באמצעות דואר אלקטרוני, הודעת טקסט או כל שיטה אחרת שאתה מעדיף.

נהל את לוח השנה שלך

לאחר ששיתפת את היומן שלך, תוכל לנהל אותו מהכרטיסייה "היומנים שלי". כאן תוכל להוסיף אירועים, למחוק אירועים ולשנות את צבע היומן שלך.

סיכום

שיתוף יומן Google הוא דרך מצוינת לתאם לוחות זמנים ולבחור תאריך מוסכם. עם יומן Google, תוכל ליצור, לשתף ולנהל את היומן שלך בקלות. אז למה לא לנסות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן