דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להעתיק את גיבוי גוגל למחשב

כיצד להעתיק את גיבוי גוגל למחשב

כיצד להעתיק את גיבוי גוגל למחשב

מה זה גיבוי של גוגל?

Google Backup הוא שירות המאפשר לך לאחסן את הנתונים שלך בצורה מאובטחת בענן. זוהי דרך מצוינת להבטיח שהנתונים שלך בטוחים ומאובטחים, והיא גם נוחה מכיוון שאתה יכול לגשת לנתונים שלך מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. Google Backup הוא חינם לשימוש ותוכל לאחסן עד 15GB של נתונים בחינם.

כיצד להעתיק את גיבוי גוגל למחשב

אם ברצונך להעתיק את נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך, תצטרך להשתמש בתוכנת צד שלישי. קיימות מספר תוכניות זמינות, אך הפופולרית ביותר היא Google Backup and Sync. תוכנית זו ניתנת להורדה ולשימוש בחינם והיא מאפשרת לך לסנכרן בקלות את נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך. הנה איך להשתמש ב-Google Backup and Sync כדי להעתיק את נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך:

שלב 1: הורד והתקן את Google Backup and Sync

השלב הראשון הוא להוריד ולהתקין את Google Backup and Sync. אתה יכול למצוא את התוכנית בכתובת https://www.google.com/drive/download/ . לאחר שהורדת את התוכנה, תוכל להתקין אותה במחשב שלך. פעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את ההתקנה.

שלב 2: היכנס ל-Google Backup and Sync

לאחר התקנת התוכנית, יהיה עליך להיכנס לחשבון Google שלך. זה יאפשר לתוכנית לגשת לנתוני Google Backup שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לראות את כל נתוני הגיבוי של Google.

שלב 3: בחר את הנתונים שברצונך להעתיק

לאחר שנכנסת, תוכל לבחור את הנתונים שברצונך להעתיק. אתה יכול לבחור קבצים בודדים או תיקיות שלמות. אתה יכול גם לבחור מספר קבצים או תיקיות בו-זמנית. לאחר שבחרת את הנתונים שברצונך להעתיק, לחץ על כפתור "העתק".

שלב 4: בחר את היעד עבור הנתונים שהועתקו

לאחר שלחצתם על כפתור "העתק", תצטרכו לבחור את היעד עבור הנתונים שהועתקו. אתה יכול לבחור כל תיקיה במחשב שלך. לאחר שבחרת את היעד, לחץ שוב על כפתור "העתק" כדי להתחיל בתהליך ההעתקה.

שלב 5: עקוב אחר תהליך ההעתקה

לאחר תחילת תהליך ההעתקה, תוכל לעקוב אחר ההתקדמות. התוכנית תראה לך את התקדמות תהליך ההעתקה וכמה זמן נשאר. לאחר השלמת תהליך ההעתקה, תעתיק בהצלחה את נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך.

סיכום

העתקת נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך היא דרך מצוינת להבטיח שהנתונים שלך בטוחים ומאובטחים. זוהי גם דרך נוחה לגשת לנתונים שלך מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להעתיק בקלות את נתוני הגיבוי של Google למחשב שלך. למידע נוסף, צפה בסרטון זה כיצד להעתיק את הגיבוי של Google למחשב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן