דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להעביר כסף מחשבון עו"ש ל-PayPal

כיצד להעביר כסף מחשבון עו"ש ל-PayPal

כיצד להעביר כסף מחשבון עו"ש ל-PayPal

מה זה PayPal?

PayPal היא מערכת תשלום מקוונת המאפשרת למשתמשים להעביר כסף מחשבון העובר ושב שלהם לחשבון ה-PayPal שלהם. זוהי דרך מאובטחת ונוחה לבצע תשלומים מקוונים, והיא מקובלת על ידי מיליוני סוחרים ברחבי העולם. PayPal מציעה גם מגוון שירותים אחרים, כגון העברות כספים, קניות מקוונות ועוד.

כיצד לקשר חשבון עו"ש ל-PayPal

לפני שתוכל להעביר כסף מחשבון העובר ושב שלך ל-PayPal, תצטרך לקשר את חשבון העובר ושב שלך לחשבון ה-PayPal שלך. לשם כך, תצטרך לספק ל-PayPal את פרטי חשבון הבנק שלך. זה כולל את שם הבנק, מספר החשבון ומספר הניתוב שלך. אתה יכול למצוא מידע זה בדף חשבון הבנק שלך או בפורטל הבנקאות המקוונת.

שלב 1: היכנס ל-PayPal

הצעד הראשון הוא להיכנס לחשבון ה-PayPal שלך. לאחר שנכנסת, לחץ על הכרטיסייה "ארנק" ולאחר מכן בחר "קשר חשבון בנק".

שלב 2: הזן פרטי חשבון בנק

לאחר מכן, יהיה עליך להזין את פרטי חשבון הבנק שלך. זה כולל את שם הבנק, מספר החשבון ומספר הניתוב שלך. לאחר שהזנת מידע זה, לחץ על "המשך".

שלב 3: אשר את פרטי חשבון הבנק

לאחר מכן PayPal תשלח שתי הפקדות קטנות לחשבון הבנק שלך. לאחר שהפקדות אלו בוצעו, תצטרך להיכנס חזרה לחשבון ה-PayPal שלך ולהזין את סכומי ההפקדות. זה יאשר שאתה הבעלים של חשבון הבנק. לאחר שהזנת את הסכומים, לחץ על "אשר".

כיצד להעביר כסף מחשבון עו"ש ל-PayPal

לאחר שקישרת את חשבון העובר ושב שלך ל-PayPal, תוכל להתחיל להעביר כסף מחשבון העובר ושב שלך לחשבון PayPal שלך. כדי לעשות זאת, היכנס לחשבון ה-PayPal שלך ולחץ על הכרטיסייה "ארנק". לאחר מכן בחר "העבר כסף". לאחר מכן תתבקש להזין את הסכום שברצונך להעביר ואת חשבון הבנק ממנו תרצה להעביר את הכסף.

לאחר שהזנת מידע זה, לחץ על "המשך". לאחר מכן PayPal תעבד את ההעברה והכסף אמור להופיע בחשבון PayPal שלך תוך 1-3 ימי עסקים. זה כזה פשוט!

עכשיו כשאתה יודע איך להעביר כסף מחשבון העובר ושב שלך ל-PayPal, אתה יכול להתחיל להשתמש ב-PayPal כדי לבצע תשלומים מקוונים. PayPal היא דרך מאובטחת ונוחה לבצע תשלומים מקוונים, והיא מקובלת על ידי מיליוני סוחרים ברחבי העולם. למידע נוסף על PayPal, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן