דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לנקות כתמים על המזרון

כיצד לנקות כתמים על המזרון

כיצד לנקות כתמים על המזרון

הסרת כתמים מהמזרן שלך

שלב 1: זהה את הכתם

הצעד הראשון להסרת כתם ממזרון הוא לזהות באיזה סוג כתם מדובר. כתמים שונים דורשים שיטות ניקוי שונות. כתמי מזרון נפוצים כוללים:

  • דָם
  • שֶׁתֶן
  • לְהָזִיעַ
  • קפה תה
  • מזון
  • דְיוֹ

שלב 2: הכנה לניקוי

לפני שתתחיל לנקות, הקפד להגן על המזרן מפני נזק נוסף. הניחו מגבת או סדין על המזרון כדי לספוג כל לחות.

ניקוי סוגים שונים של כתמים

כֶּתֶם שיטת ניקוי
דָם מערבבים כפית אחת של סבון כלים נוזלי עם כוס אחת של מים קרים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.
שֶׁתֶן מערבבים כף אחת של חומץ לבן עם שתי כוסות מים חמים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.
לְהָזִיעַ מערבבים כפית אחת של סבון כלים נוזלי עם כוס אחת של מים חמימים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.
קפה תה מערבבים כפית אחת של סבון כלים נוזלי עם כוס אחת של מים חמימים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.
מזון מערבבים כפית אחת של סבון כלים נוזלי עם כוס אחת של מים חמימים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.
דְיוֹ מערבבים כפית אחת של אלכוהול עם כוס אחת של מים חמימים. מרחו את התערובת על הכתם וספגו אותה במטלית נקייה. שוטפים את האזור במים קרים ומייבשים.

שלב 3: ייבוש המזרן

לאחר שסיימתם לנקות את המזרון, חשוב לייבש אותו לחלוטין. השתמש במטלית נקייה כדי לספוג את האזור ולהסיר עודפי לחות. אתה יכול גם להשתמש במאוורר או במייבש שיער במצב הנמוך ביותר כדי לזרז את תהליך הייבוש.

שלב 4: שאיבת האבק של המזרן

לאחר שהמזרון יבש לחלוטין, השתמשו בשואב אבק כדי להסיר לכלוך או פסולת שאולי נשארו מאחור. שאיבת אבק של המזרן באופן קבוע יעזור לשמור אותו נקי ונקי מקרדית האבק.

שלב 5: הגנה על המזרן

כדי להגן על המזרן שלך מפני כתמים עתידיים, השתמש במגן מזרון. זה יעזור לשמור על המזרן שלך נקי וללא לכלוך ואבק. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול בקלות לנקות כתמים מהמזרן שלך ולשמור על מראה ותחושה רענן. עם טיפול ותחזוקה נאותים, המזרן שלך יכול להחזיק מעמד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן