דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להסיר כתם ממפית ניילון צבעונית

כיצד להסיר כתם ממפית ניילון צבעונית

כיצד להסיר כתם ממפית ניילון צבעונית

טיפול מקדים בכתם

הצעד הראשון להסרת כתם ממפית ניילון צבעונית הוא טיפול מקדים בכתם. התחל על ידי ערבוב תמיסה של 1 ליטר מים חמימים וכפית אחת של אבקת כביסה בקערה. השתמש במטלית רכה או בספוג כדי למרוח את התמיסה על האזור המוכתם. עבדו את התמיסה לתוך הכתם, היזהרו לא לשפשף חזק מדי ולפגוע במפית. תן לתמיסה לשבת על הכתם במשך 15 דקות.

מכבסים את המפית

לאחר סיום הטיפול המקדים, הגיע הזמן לכבס את המפית. התחל בבדיקת תווית הטיפול של המפית לקבלת הוראות כביסה. אם התווית אומרת שזה בטוח לכבס במכונה, הוסף את המפית לעומס כביסה עם פריטים אחרים בצבע דומה. השתמש בחומר ניקוי עדין והגדר את המכונה למחזור עדין. אם על התווית כתוב לכבס ביד, מלאו כיור במים חמים ובחומר ניקוי עדין, והשרו את המפית למשך 15 דקות. מערבבים בעדינות את המפית במים, ולאחר מכן שוטפים אותה במים קרים.

שימוש במסיר כתמים

אם הכתם עדיין קיים לאחר הכביסה, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במסיר כתמים. יש מגוון רחב של מסירי כתמים זמינים, אז הקפד לבחור אחד בטוח עבור בדים צבעוניים. פעל לפי ההוראות שעל האריזה ליישום. לאחר מריחת מסיר הכתמים, יש לכבס את המפית לפי ההוראות על תווית הטיפול.

ייבוש המפית

לאחר שהמפית כובסה, הגיע הזמן לייבש אותה. אם תווית הטיפול אומרת שזה בטוח לייבוש במכונה, הגדר את המכונה לדרגת חום נמוכה. אם התווית אומרת לייבוש באוויר, תלה את המפית על חבל כביסה או הנח אותה שטוחה על מגבת. אל תכניס את המפית למייבש אם יש עליה מסיר כתמים, מכיוון שהחום עלול להגדיר את הכתם.

טיפים להסרת כתמים ממפיות ניילון

  • בדוק תמיד את תווית הטיפול לפני הכביסה.
  • השתמש בחומר ניקוי עדין בעת כביסה.
  • השתמש במסיר כתמים אם הכתם לא יוצא לאחר הכביסה.
  • אל תכניס את המפית למייבש אם יש עליה מסיר כתמים.

כתמים נפוצים על מפיות ניילון

מפיות ניילון מועדות למגוון כתמים, כולל כתמי מזון ומשקאות, שפתון ושומן. חשוב לטפל בכתמים אלו בהקדם האפשרי כדי למנוע מהם להתקבע ולהיות קשים להסרה.

מתי להחליף מפית ניילון

אם הכתם על מפית הניילון שלך עקשן מכדי להסיר אותו, ייתכן שהגיע הזמן להחליף אותו. חשוב להחליף מפיות מוכתמות, מכיוון שהן יכולות להכיל חיידקים וחיידקים אחרים. אם אינך בטוח אם כתם ניתן להסרה, עדיף לטעות בזהירות ולהחליף את המפית.

סיכום

הסרת כתם ממפית ניילון צבעונית היא תהליך פשוט. התחל בטיפול מקדים בכתם, ולאחר מכן כביסה את המפית לפי תווית הטיפול. אם הכתם עדיין קיים לאחר הכביסה, השתמשו במסיר כתמים וכבסו שוב. לבסוף, יבש את המפית לפי ההוראות על תווית הטיפול. עם השלבים האלה, אתה יכול לוודא שהמפית שלך נראית כמו חדשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן