דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להסיר כתמי דאודורנט מחולצה שחורה

כיצד להסיר כתמי דאודורנט מחולצה שחורה

כיצד להסיר כתמי דאודורנט מחולצה שחורה

הסרת כתמי דאודורנט מחולצה שחורה

כתמי דאודורנט על חולצה שחורה יכולים להיות כאב עיניים אמיתי. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי להסיר את הכתמים. השיטה שתבחר תהיה תלויה בסוג הבד ממנו עשויה החולצה ובחומרת הכתם.

הסרת כתמי דאודורנט

שלב 1: טפל מראש בכתם

השלב הראשון בהסרת כתמי דאודורנט הוא טיפול מקדים בכתם. ניתן לעשות זאת על ידי מריחת כמות קטנה של אבקת כביסה נוזלית או טיפול מקדים ישירות על הכתם. אפשרו לחומר הניקוי או לטיפול המקדים לשבת על הכתם כחמש דקות לפני הכביסה.

שלב 2: שטפו את החולצה

לאחר מריחת הקדם-טריטר, הגיע הזמן לכבס את החולצה. הנח את החולצה במכונת הכביסה והגדר את טמפרטורת המים לרמה החמה ביותר הבטוחה עבור הבד. הוסף את הכמות המתאימה של חומר ניקוי ואפשר למכונה להפעיל את המחזור שלה.

שלב 3: יבש את החולצה

לאחר סיום מחזור הכביסה, הסר את החולצה מהמכונה ותלו אותה לייבוש. אין להכניס את החולצה למייבש, מכיוון שהחום עלול להגדיר את הכתם ולהקשות על הסרתו.

טיפים נוספים

אם הכתם נמשך לאחר הכביסה, ניתן לנסות לטפל בכתם נקודתי בתערובת של חלקים שווים חומץ לבן ומים. הניחו לתערובת לשבת על הכתם כ-10 דקות לפני הכביסה שוב. אתה יכול גם לנסות להשתמש במסיר כתמים מסחרי, כגון Shout או OxiClean.

אם הכתם עדיין נראה לאחר הכביסה, אתה יכול לנסות להשתמש במברשת שיניים כדי לקרצף את הכתם. הקפד להשתמש בתנועת קרצוף עדינה והשתמש רק בכמות קטנה של לחץ. זה אמור לעזור להסיר את הכתם מבלי לפגוע בבד.

טבלת הוראות

שלב הוראות
1 טפלו מראש בכתם עם אבקת כביסה נוזלית או טיפול מקדים.
2 שטפו את החולצה במצב המים החמים ביותר הבטוחה עבור הבד.
3 תלו את החולצה לייבוש.

למידע נוסף על הסרת כתמי דאודורנט מחולצה שחורה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן