דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להפחית נפיחות בחזה

כיצד להפחית נפיחות בחזה

כיצד להפחית נפיחות בחזה

מה גורם לנפיחות בחזה?

נפיחות בחזה יכולה להיגרם ממגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, מחזור, הריון, הנקה ותרופות מסוימות. במקרים מסוימים, נפיחות בחזה יכולה להיגרם ממצב רפואי בסיסי, כגון זיהום או פציעה.

שינויים באורח החיים להפחתת נפיחות בחזה

ישנם כמה שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות בחזה.

לבשו חזייה תומכת

לבישת חזייה תומכת יכולה לעזור להפחית את הנפיחות בחזה על ידי מתן תמיכה נוספת והפחתת התנועה. חפשי חזייה עם רצועות מתכווננות ורצועה רחבה שמתאימה לגוף שלך.

הגבל את צריכת המלח

אכילת תזונה עשירה במלח עלולה לגרום לאגירת נוזלים, מה שעלול להוביל לנפיחות בחזה. נסו להפחית את צריכת המלח על ידי הימנעות ממזונות מעובדים וארוזים, שלעתים קרובות עשירים בנתרן.

תרופות ביתיות לנפיחות בחזה

ישנן מספר תרופות ביתיות שיכולות לסייע בהפחתת נפיחות בחזה.

דחיסה קרה

מריחת דחיסה קרה על השדיים יכולה לסייע בהפחתת נפיחות ודלקת. להכנת קומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומרחו אותה על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

עלי כרוב

מריחת עלי כרוב על השדיים יכולה לסייע בהפחתת נפיחות ודלקת. להכנת דחיסת עלי כרוב, הניחו כמה עלי כרוב במטלית נקייה ומרחו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

אלוורה

לאלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לסייע בהפחתת נפיחות בחזה. כדי להשתמש באלוורה, יש למרוח שכבה דקה של ג'ל אלוורה על האזור הפגוע ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.

מתי לפנות לרופא

אם תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים אינם עוזרים להפחית את הנפיחות בחזה, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לפנות לרופא אם הנפיחות מלווה בכאב, אדמומיות או הפרשות.

סיכום

נפיחות בחזה יכולה להיגרם ממגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, מחזור, הריון, הנקה ותרופות מסוימות. ישנם מספר שינויים באורח החיים ותרופות ביתיות שיכולות לסייע בהפחתת נפיחות בחזה, כגון לבישת חזייה תומכת, הגבלת צריכת מלח ומריחת קומפרסים קרים. אם תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים אינם עוזרים להפחית את הנפיחות בחזה, חשוב לפנות לרופא. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן