דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להסיר הדפס מחולצה

כיצד להסיר הדפס מחולצה

כיצד להסיר הדפס מחולצה

הסרת הדפס מחולצה

הדפסים על חולצות יכולים להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשמיע אמירה. אבל לפעמים כדאי להסיר הדפס מחולצה ממגוון סיבות. בין אם זה הדפס דהוי או כזה שאתה כבר לא רוצה, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי להסיר את ההדפס מהחולצה שלך.

אסוף אספקה

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. תצטרך זוג מספריים, ספוג, קצת אלכוהול וחתיכת קרטון. הקרטון יעזור להגן על גב החולצה מפני אלכוהול.

גזור את ההדפס

השלב הראשון הוא לגזור את ההדפס. השתמשו במספריים כדי לגזור בזהירות את קצוות ההדפסה. הקפידו להשאיר גבול קטן של בד מסביב להדפס כדי שלא תחתכו בטעות לתוך החולצה. לאחר שגזרת את ההדפס, תוכל לזרוק אותו.

הסרת ההדפס שנותר

כעת לאחר שגזרת את ההדפס, תצטרך להסיר את הדיו שנותר מהחולצה. התחל על ידי הרטבת ספוג באלכוהול משפשף ושפשוף בעדינות על האזור שבו הייתה ההדפסה. האלכוהול יעזור לפרק את הדיו ויקל על הסרתו. ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך זה מספר פעמים כדי להסיר לחלוטין את הדיו.

לאחר שהדיו נעלם, תרצה לשטוף את החולצה במים קרים כדי להסיר שאריות שנותרו. לאחר מכן, אתה יכול לתת לחולצה להתייבש באוויר או לשים אותה במייבש במצב נמוך.

מניעת הדפסים עתידיים

לאחר שהסרת את ההדפס מהחולצה שלך, ייתכן שתרצה לנקוט בצעדים כדי למנוע הדפסים עתידיים להופיע. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש איטום בד על החולצה. זה יעזור להגן על הבד מפני דהייה ולמנוע הדפסים עתידיים להופיע.

הסרת הדפס מחולצה היא תהליך פשוט שלא לוקח הרבה זמן או מאמץ. עם אספקה ספורים ומעט סבלנות, תוכל להחזיר את החולצה למצבה המקורי תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן