דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להדפיס הנחיות נסיעה מ- Viz

כיצד להדפיס הנחיות נסיעה מ- Viz

כיצד להדפיס הנחיות נסיעה מ- Viz

מה זה Viz?

Viz הוא שירות מיפוי מקוון בחינם המאפשר למשתמשים לחפש מיקומים, לקבל הנחיות ולהדפיס מפות. השירות זמין בגרסאות ניידות ושולחן עבודה, מה שמקל על הגישה מכל מכשיר. ל-Viz יש גם מגוון תכונות, כמו היכולת לשמור מפות, לשתף מפות עם חברים ואפילו ליצור מפות מותאמות אישית.

כיצד להדפיס הנחיות נסיעה מ- Viz

שלב 1: פתח את אתר האינטרנט של Viz

הצעד הראשון להדפסת הנחיות נסיעה מ-Viz הוא פתיחת האתר. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאתר Viz ולחיצה על כפתור "קבל הנחיות".

שלב 2: הזן את מיקומי ההתחלה והסיום שלך

לאחר פתיחת אתר Viz, תצטרך להזין את מיקומי ההתחלה והסיום שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקלדת הכתובת של נקודת ההתחלה שלך וכתובת היעד שלך. אתה יכול גם לחפש מיקומים לפי שם או באמצעות המפה.

שלב 3: בחר את אפשרויות המסלול שלך

לאחר שהזנת את מיקומי ההתחלה והסיום שלך, תצטרך לבחור את אפשרויות המסלול שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון אפשרויות, כגון המסלול המהיר ביותר, המסלול הקצר ביותר או הימנעות מאגרה. אתה יכול גם לבחור להימנע מכבישים מהירים, מעבורות וכבישים אחרים.

שלב 4: הדפס את ההוראות שלך

לאחר שתבחר את אפשרויות המסלול שלך, תוכל להדפיס את המסלול שלך. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "הדפס" בראש העמוד וההנחיות שלך יודפסו. אתה יכול גם לשמור את ההוראות במחשב שלך או לשתף אותם עם חברים.

סיכום

הדפסת הנחיות נסיעה מ-Viz היא דרך מהירה וקלה לקבל הנחיות הגעה ליעד. עם היכולת לחפש מיקומים, לבחור אפשרויות מסלול ולהדפיס הנחיות, Viz מקל על ההגעה לאן שאתה צריך ללכת. למידע נוסף על Viz, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן