דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להדפיס הוראות נסיעה ב- דהיינו

כיצד להדפיס הוראות נסיעה ב- דהיינו

כיצד להדפיס הוראות נסיעה ב- דהיינו

מה זה Viz?

Viz הוא שירות מיפוי מקוון המאפשר לך להציג ולהדפיס הנחיות נסיעה. זהו כלי נהדר לתכנון טיולים, מציאת עסקים מקומיים וחקירת מקומות חדשים. אתה יכול גם להתאים אישית את המסלול שלך עם אפשרויות כמו הימנעות מכבישים מהירים, כבישי אגרה ומעבורות.

כיצד להתחיל עם דהיינו

כדי להתחיל, תצטרך ליצור חשבון. לאחר שעשית זאת, תוכל להתחיל לחקור את התכונות של Viz. אתה יכול לחפש יעדים, להציג מפות ולהתאים אישית את המסלול שלך.

כיצד להתאים אישית את ההנחיות שלך

לאחר שהזנת את נקודות ההתחלה והסיום שלך, תוכל להתאים אישית את המסלול שלך. אתה יכול לבחור להימנע מכבישים מהירים, כבישי אגרה ומעבורות. אפשר גם להוסיף עצירות נוספות בדרך.

כיצד להדפיס את ההוראות שלך

לאחר שתתאים אישית את המסלול שלך, תוכל להדפיס אותם. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "הדפס" בראש העמוד. זה יפתח חלון חדש עם תצוגה מקדימה של ההוראות שלך. לאחר מכן תוכל להדפיס אותם או לשמור אותם כקובץ PDF.

טיפים נוספים

בעת הדפסת המסלול, חשוב לזכור לכלול עצירות נוספות שהוספת. בנוסף, עליך לבדוק כדי לוודא שהמפה מוגדלת לרמה הנכונה. זה יבטיח שכל הפרטים יהיו גלויים.

שימוש ב-Viz במכשירים ניידים

Viz זמין גם במכשירים ניידים. אתה יכול להוריד את האפליקציה מ-App Store או מ-Google Play. לאחר שהורדת את האפליקציה, תוכל להשתמש בה כדי לחפש יעדים, להציג מפות ולהתאים אישית את המסלול שלך.

פתרון תקלות

אם אתה מתקשה להדפיס את ההוראות שלך, ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של דפדפן האינטרנט שלך. בנוסף, עליך לבדוק כדי לוודא שהמדפסת שלך מחוברת כהלכה ושיש לך מספיק דיו או טונר. צפה בסרטוני הדרכה ב-YouTube

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן