דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לבצע גיבוי מקומי של WhatsApp

כיצד לבצע גיבוי מקומי של WhatsApp

כיצד לבצע גיבוי מקומי של WhatsApp

מהו גיבוי מקומי?

גיבוי מקומי הוא עותק של הודעות WhatsApp והמדיה שלך המאוחסנים במחשב או במחשב הנייד שלך. זוהי דרך מצוינת לשמור על בטיחות הנתונים שלך, מכיוון שהם מאוחסנים באופן מקומי ולא בשרת מרוחק. משמעות הדבר היא שאם הטלפון שלך אבד או ניזוק, אתה עדיין יכול לגשת לנתונים שלך מהגיבוי המקומי.

כיצד לבצע גיבוי מקומי של WhatsApp

ביצוע גיבוי מקומי של הודעות WhatsApp והמדיה שלך הוא קל. כל שעליך לעשות הוא לבצע את השלבים הבאים:

שלב 1: חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. לשם כך, תזדקק לכבל USB. חבר קצה אחד של הכבל לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב.

שלב 2: הורד והתקן את כלי הגיבוי של WhatsApp

לאחר שהטלפון שלך מחובר, תצטרך להוריד ולהתקין כלי גיבוי של WhatsApp. ישנם מספר כלים זמינים, אך אנו ממליצים להשתמש בגרסה החינמית של iMyFone WhatsApp Transfer. כלי זה קל לשימוש ויאפשר לך לבצע גיבוי מקומי של הודעות WhatsApp ומדיה.

שלב 3: בחר באפשרות הגיבוי

לאחר שהתקנת את כלי הגיבוי של WhatsApp, פתח אותו ובחר באפשרות "גיבוי". זה יתחיל את תהליך הגיבוי של הודעות WhatsApp והמדיה שלך למחשב שלך.

שלב 4: המתן עד שהגיבוי יסתיים

לאחר שבחרת באפשרות "גיבוי", הכלי יתחיל ליצור גיבוי מקומי של הודעות WhatsApp ומדיה שלך. תהליך זה עשוי להימשך זמן מה, אז היו סבלניים והמתינו לסיומו.

סיכום

ביצוע גיבוי מקומי של הודעות WhatsApp והמדיה שלך הוא קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הטלפון למחשב שלך, להוריד ולהתקין כלי גיבוי של WhatsApp, לבחור באפשרות "גיבוי" ולהמתין לסיום התהליך. לאחר השלמת הגיבוי, יהיה לך עותק של הודעות WhatsApp והמדיה שלך מאוחסנים במחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן