דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להיכנס לטלפון סמסונג גלקסי 1 שבור

כיצד להיכנס לטלפון סמסונג גלקסי 1 שבור

כיצד להיכנס לטלפון סמסונג גלקסי 1 שבור

כניסה לטלפון סמסונג גלקסי 1 שבור

הבנת הבעיה

אם יש לך טלפון סמסונג גלקסי 1 שבור, אולי אתה תוהה איך להיכנס אליו. המסך עלול להיות סדוק, שבור או לא מגיב לחלוטין, מה שמקשה על הגישה למכשיר. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות להיכנס לטלפון שלך ולגשת לנתונים המאוחסנים בפנים.

שימוש במחשב כדי לגשת לטלפון

אם הטלפון שלך עדיין עובד, אתה יכול לנסות לחבר אותו למחשב ולגשת לנתונים המאוחסנים בו. כדי לעשות זאת, תצטרך להתקין את תוכנת Samsung Kies במחשב שלך. לאחר ההתקנה, חבר את הטלפון למחשב באמצעות כבל USB. התוכנה אמורה לזהות את המכשיר ולאפשר לך לגשת לנתונים המאוחסנים בו.

שימוש בפקודות ADB

אם הטלפון שלך לא עובד, אתה יכול לנסות להשתמש בפקודות Android Debug Bridge (ADB) כדי לגשת לטלפון. ADB הוא כלי שורת פקודה שניתן להשתמש בו כדי לגשת למכשירי אנדרואיד ולשלוט בהם. כדי להשתמש בפקודות ADB, תצטרך תחילה להפעיל ניפוי USB בטלפון שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > אפשרויות מפתחים והפעל ניפוי USB. לאחר ההפעלה, חבר את הטלפון למחשב שלך באמצעות כבל USB והשתמש בפקודות ADB כדי לגשת למכשיר.

שימוש בכלי של צד שלישי

אם אתה עדיין לא מצליח לגשת לטלפון שלך, אתה יכול לנסות להשתמש בכלי של צד שלישי כדי לשחזר נתונים ממנו. ישנם מספר כלים לשחזור נתונים זמינים שיכולים לעזור לך לשחזר נתונים מטלפון שבור. ניתן להשתמש בכלים אלה כדי לגשת למכשיר ולשחזר נתונים ממנו, גם אם המסך שבור או לא מגיב.

פִּתָרוֹן תיאור
להשתמש במחשב חבר את הטלפון שלך למחשב והשתמש בתוכנת Samsung Kies כדי לגשת לנתונים המאוחסנים בו.
שימוש בפקודות ADB אפשר איתור באגים ב-USB בטלפון שלך והשתמש בפקודות ADB כדי לגשת למכשיר.
שימוש בכלי של צד שלישי השתמש בכלי לשחזור נתונים כדי לגשת למכשיר ולשחזר נתונים ממנו.

אם יש לך טלפון סמסונג גלקסי 1 שבור, אולי אתה תוהה איך להיכנס אליו. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות להיכנס לטלפון שלך ולגשת לנתונים המאוחסנים בפנים. אתה יכול לנסות לחבר את הטלפון למחשב, באמצעות פקודות ADB, או להשתמש בכלי של צד שלישי כדי לשחזר נתונים ממנו. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בדף ויקיפדיה עבור סמסונג גלקסי 1 .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן