דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להוריד תמונות מטלפון אנדרואיד לפלאש

כיצד להוריד תמונות מטלפון אנדרואיד לפלאש

כיצד להוריד תמונות מטלפון אנדרואיד לפלאש

העברת תמונות מטלפון אנדרואיד לכונן פלאש

שלב 1: חבר את כונן הבזק לטלפון האנדרואיד שלך

השלב הראשון בהעברת תמונות מטלפון אנדרואיד שלך לכונן פלאש הוא חיבור כונן הפלאש לטלפון שלך. כדי לעשות זאת, תזדקק למתאם התואם לטלפון שלך. למתאם צריכה להיות יציאת USB בצד אחד ויציאת מיקרו USB בצד השני. לאחר שיש לך את המתאם, חבר את קצה ה-USB לכונן הבזק ואת קצה המיקרו-USB לטלפון שלך.

שלב 2: פתח את אפליקציית מנהל הקבצים

ברגע שיש לך את כונן הבזק מחובר לטלפון שלך, תצטרך לפתוח את אפליקציית מנהל הקבצים. בדרך כלל אפליקציה זו מותקנת מראש ברוב מכשירי אנדרואיד, אך אם לא, תוכלו להוריד אותה מחנות Google Play. לאחר שתפתח את אפליקציית מנהל הקבצים, תצטרך לאתר את התיקיה שבה מאוחסנות התמונות שלך. זה בדרך כלל בתיקיית DCIM.

שלב 3: בחר את התמונות שברצונך להעביר

לאחר שאיתרת את התיקיה שבה מאוחסנות התמונות שלך, תצטרך לבחור את התמונות שברצונך להעביר לכונן הפלאש. כדי לעשות זאת, פשוט הקש על התמונות שברצונך לבחור. אתה יכול גם לבחור תמונות מרובות על ידי הקשה ממושכת על תמונה אחת ולאחר מכן גרירת האצבע על פני התמונות האחרות שברצונך לבחור.

שלב 4: העבר את התמונות לכונן הבזק

לאחר שבחרתם את התמונות שברצונכם להעביר, תצטרכו להעביר אותן לכונן הבזק. כדי לעשות זאת, הקש על כפתור "שתף" באפליקציית מנהל הקבצים. זה יפתח תפריט עם רשימה של אפשרויות. בחר באפשרות "העתק לאחסון USB" ולאחר מכן בחר את כונן הבזק מרשימת הכוננים הזמינים. לאחר מכן, התמונות יועברו לכונן הבזק.

שלב 5: נתק את כונן הבזק מהטלפון שלך

לאחר העברת התמונות לכונן הבזק, תוכל לנתק את כונן הפלאש מהטלפון שלך. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את קצה ה-USB של המתאם מכונן הבזק ולאחר מכן נתק את קצה המיקרו USB מהטלפון שלך. התמונות יאוחסנו כעת בכונן הפלאש ותוכלו לצפות בהן בכל מחשב.

סיכום

העברת תמונות מטלפון אנדרואיד לכונן פלאש היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך הוא מתאם התואם לטלפון שלך ולאפליקציית מנהל הקבצים. ברגע שיש לך את שני הדברים האלה, תוכל להעביר בקלות תמונות מהטלפון שלך לכונן הבזק. זוהי דרך מצוינת לגבות את התמונות שלך ולשמור עליהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן